
Το γιγαντιαίο κόστος της ατμοσφαιρικής ρύπανσης, που προκαλείται από την καύση ορυκτών καυσίμων, αναδεικνύει με αναφορά της η οργάνωση Greenpeace
Νοτιοανατολικής Ασίας. Σύμφωνα με την αναφορά της μη κερδοσκοπικής οργάνωσης, το κόστος ανέρχεται σε $8 δισ. την ημέρα ή $2,9 τρισ. τον χρόνο. Είναι δηλαδή, σύμφωνα με το πρακτορείο ειδήσεων Bloomberg, περίπου το 3,3% του ΑΕΠ των ΗΠΑ. Το μεγαλύτερο κόστος της ατμοσφαιρικής ρύπανσης επωμίζονται η Κίνα και οι ΗΠΑ, ενώ ακολουθούν η Ινδία, η Γερμανία και η Ιαπωνία.
Τα δεδομένα της Greenpeace προκαλούν μεγάλη ανησυχία, καθώς εκτιμάται ότι τα προβλήματα υγείας που προκαλούνται από την καύση ορυκτών καυσίμων προκαλούν τον πρόωρο θάνατο σχεδόν 4,5 εκατ. ανθρώπων κάθε χρόνο, συμπεριλαμβανομένων και 40.000 παιδιών ηλικίας κάτω των 5 ετών.
Το κόστος της ατμοσφαιρικής ρύπανσης υπολογίζεται τόσο από το κόστος αντιμετώπισης των προβλημάτων υγείας που προκαλούνται, αλλά και από την απώλεια της οικονομικής και κοινωνικής συνεισφοράς που προκύπτει από τους πρόωρους θανάτους. Σύμφωνα με τον Minwoo Son, που εργάζεται στην καμπάνια για καθαρότερο αέρα της Greenpeace Ανατολικής Ασίας, βασική προϋπόθεση της λύσης του προβλήματος είναι η στροφή σε ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.
Φωτό: Patrick Pleul/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Εν μέσω ριζικών αλλαγών στο πεδίο των ανακυκλώσεων πλοίων, με την έναρξη της ισχύος της Σύμβασης του Χονγκ Κονγκ, ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η δραστηριότητα…
Σοβαρό ένοπλο επεισόδιο σημειώθηκε στη νότια Ερυθρά Θάλασσα, όταν ομάδα ενόπλων που επέβαινε σε μικρά σκάφη εξαπέλυσε, σύμφωνα με πληροφορίες, επίθεση σε υπό ελληνικό…
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ