Απαισιοδοξία για τη ναυτιλία της Ινδίας

Απαισιοδοξία για τη ναυτιλία της Ινδίας

202

Η Στατιστική Υπηρεσία της Ινδίας, στην τελευταία έκθεση για την οικονομία της χώρας, αποτύπωσε τις ανησυχίες της σχετικά με τη γήρανση του εμπορικού στόλου της χώρας αλλά και την εξαιρετικά μικρή παρουσία του στη συνολική παγκόσμια χωρητικότητα. Περίπου το 42% του στόλου των 1.419 εμπορικών πλοίων της Ινδίας είναι 21 ετών και άνω, ενώ λιγότερο από το 1% των πλοίων με ινδική σημαία απασχολούνται σε διεθνείς μεταφορές φορτίων. Ο υφιστάμενος στόλος της Ινδίας «γερνάει» με δυσοίωνες προοπτικές: η μέση ηλικία των πλοίων ήταν τα 15 χρόνια το 1999 και ξεπέρασε μέσα σε μία δεκαετία τα 19,71. Από αυτά τα πλοία, 42,06% του στόλου είναι 21 ετών και άνω, ενώ το 12,49% είναι μεταξύ 16 και 20 ετών.

Η γήρανση του ινδικού στόλου καθιστά τη χώρα «ευάλωτη» και «εξαρτημένη», όπως αναφέρεται, στους εμπορικούς στόλους τρίτων κρατών, ενώ και οι εσωτερικές θαλάσσιες μεταφορές αναφέρονται ως περιορισμένες και μη αποδοτικές λόγω των συνθηκών που περιγράφονται. Περίπου το 95% του κατ’ όγκου εμπορίου της Ινδίας και το 68% σε αξία μεταφέρεται διά θαλάσσης.

Φωτό: Daltroraimundo/Pixabay

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.