
Mε πρόσφατη απόφαση του υπουργού Μεταφορών της Νιγηρίας, Rotimi Amaechi, η χώρα αναστέλλει τη λειτουργία του ασφαλούς αγκυροβολίου, μια πρωτοβουλία που σκοπό έχει την προστασία των εμπορικών πλοίων από φαινόμενα πειρατείας.
Τη Secure Anchorage Area, μια περιοχή γύρω από το λιμάνι του Λάγος, διαχειριζόταν από κοινού το Πολεμικό Ναυτικό της Νιγηρίας και η ιδιωτική εταιρεία Ocean Maritime Solutions (OMS). Κατά τον υπουργό Amaechi, η δημιουργία αγκυροβολίου για την ασφάλεια των πλοίων είναι παράνομη και συνεπώς όλα τα εμπορικά πλοία που εισέρχονται στα χωρικά ύδατα της αφρικανικής χώρας θα πρέπει να αγκυροβολούν στα εγχώρια λιμάνια υπό τη Nigerian Ports Authority (NPA).
Την απόφασή του αυτή ανακοίνωσε ο κ. Amaechi στο πλαίσιο συνέντευξης Τύπου για την έναρξη του Deep Blue project, το οποίο τρέχει η Nigerian Maritime Administration and Safety Agency (NIMASA) στο Λάγος. Κατά τον ίδιο, το Deep Blue project θα μειώσει δραστικά την πειρατεία στα χωρικά ύδατα της Νιγηρίας αλλά και στον Κόλπο της Γουινέας, ενώ «ένας ιδιώτης δεν μπορεί να εγγυηθεί την ασφάλεια των πλοίων στη χώρα, και αυτό είναι δείγμα αποτυχίας στο σύστημα», όπως χαρακτηριστικά τόνισε.
Να σημειωθεί ότι η αποστολή του Deep Blue project θα ενισχυθεί με υψηλής τεχνολογίας υποδομές, συμπεριλαμβανομένων έξι σκαφών αναχαίτισης και ενός ειδικών αποστολών. O γενικός διευθυντής της NIMASA, Dr Dakuku Peterside, ανέφερε πως μέχρι το καλοκαίρι το 80% των assets για το Deep Blue project θα έχουν καταφθάσει στη Νιγηρία.
Η Δυτική Αφρική κατέγραψε έναν σημαντικό αριθμό απαγωγών ναυτικών από εμπορικά πλοία το 2019 και μόνο το δ΄ τρίμηνο του έτους τα περιστατικά αυτά έφτασαν τα έξι, με 64 ναυτικούς να απάγονται, σύμφωνα με στοιχεία του International Maritime Bureau.
Φωτό: Frauke Feind/Pixabay
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Εν μέσω ριζικών αλλαγών στο πεδίο των ανακυκλώσεων πλοίων, με την έναρξη της ισχύος της Σύμβασης του Χονγκ Κονγκ, ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η δραστηριότητα…
Σοβαρό ένοπλο επεισόδιο σημειώθηκε στη νότια Ερυθρά Θάλασσα, όταν ομάδα ενόπλων που επέβαινε σε μικρά σκάφη εξαπέλυσε, σύμφωνα με πληροφορίες, επίθεση σε υπό ελληνικό…
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ