Γιατί το One Belt είναι προς όφελος (μόνο) της Κίνας

Γιατί το One Belt είναι προς όφελος (μόνο) της Κίνας

115
Γιατί το One Belt είναι προς όφελος (μόνο) της Κίνας

Η επαρχία Fujian, στις ανατολικές ακτές της Κίνας, κατέγραψε έντονη ανοδική πορεία στο εξαγωγικό εμπόριό της, κυρίως με τις χώρες όπου η Κίνα αναπτύσσει ή υλοποιεί επενδύσεις στο πλαίσιο του στρατηγικού προγράμματος Belt and Road (B&R).

Ο όγκος συναλλαγών μεταξύ της επαρχίας Fujian και των χωρών όπου επενδύει το Πεκίνο μέσω του One Belt One Road αυξήθηκε κατά 16,3% ετησίως το 2019, φτάνοντας περίπου τα 66,28 δις δολάρια ΗΠΑ. Το ποσοστό αυτό, σύμφωνα με τις τελωνειακές αρχές της Xiamen, αντιπροσωπεύει το 34,2% του συνολικού όγκου εξαγωγών της επαρχίας.

Τα κύρια προϊόντα εξαγωγής προς τις παραπάνω χώρες είναι προϊόντα ένδυσης, πλαστικά και εξειδικευμένα μηχανολογικά, υψηλής τεχνολογίας και ηλεκτρικά προϊόντα. Πιο συγκεκριμένα, οι εξαγωγές κλωστοϋφαντουργικών προϊόντων και ενδυμάτων, επίπλων, τσαντών, παπουτσιών, πλαστικών προϊόντων και παιχνιδιών σημείωσαν αύξηση της τάξεως του 27,5% σε ετήσια βάση. Οι εξαγωγές μηχανικών και ηλεκτρικών προϊόντων αυξήθηκαν κατά 18,9% ετησίως.

Σύμφωνα με το κρατικό πρακτορείο Xinhua, οι Φιλιππίνες, η Ινδονησία και η Σαουδική Αραβία είναι οι τρεις μεγαλύτεροι εμπορικοί εταίροι της συγκεκριμένης επαρχίας. Το εμπόριο της Fujian σημείωσε αύξηση κατά 28,1% στην περίπτωση των Φιλιππίνων, 7% στην περίπτωση της Ινδονησίας και 25% στην περίπτωση της Σαουδικής Αραβίας.

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.