
Έχουν περάσει αρκετά χρόνια από τότε που η Maersk εξαγόρασε την κρατική liner ναυτιλιακή εταιρεία της Νότιας Αφρικής. Έκτοτε η χώρα δεν διαθέτει κρατική ναυτιλιακή εταιρεία, κάτι το οποίο η νοτιοαφρικανική κυβέρνηση επιθυμεί να αλλάξει, όπως μεταδίδει το Business Live.
Πιο συγκεκριμένα, στο εν λόγω δημοσίευμα τονίζεται ότι η κυβέρνηση της Νότιας Αφρικής επιχειρεί να αναδομήσει τον κλάδο των μεταφορών στη χώρα, ιδιαίτερα την αεροπορική βιομηχανία αλλά και τη ναυτιλία. Υπενθυμίζεται ότι τόσο η South Africa Airways όσο και άλλες κρατικών συμφερόντων εταιρείες στον κλάδο των μεταφορών αντιμετωπίζουν σοβαρά οικονομικά προβλήματα. Μάλιστα την περασμένη εβδομάδα ο υπουργός Μεταφορών, Fikile Mbalula, ανακοίνωσε ότι η κυβέρνηση θα αναλάβει να «τρέξει» την Passenger Rail Agency of SA για έναν χρόνο.
Ο ίδιος δήλωσε στο κοινοβούλιο της χώρας του ότι στόχος της κυβέρνησης είναι η εγκαθίδρυση μιας νέας ναυτιλιακής εταιρείας δημοσίου συμφέροντος, προκειμένου να δημιουργηθεί ένα στρατηγικής σημασίας περιουσιακό στοιχείο για τη Νότια Αφρική.
«Ως ναυτιλιακό κράτος με ακτογραμμή άνω των 2.500 χλμ., το οποίο περικυκλώνεται από τρεις ωκεανούς και βρίσκεται στο μέσον των πλέον πολυσύχναστων θαλάσσιων διαδρομών, παραμένουμε σταθεροί στην άποψή μας ότι η θάλασσα μπορεί να συμβάλει στην οικονομική ανάπτυξη της χώρας», σχολίασε χαρακτηριστικά ο κ. Mbalula.
Τέλος, ο Νοτιοαφρικανός υπουργός στάθηκε στην εκπαίδευση και στην καινοτομία, τομείς στους οποίους η χώρα πρέπει να επενδύσει προκειμένου να πραγματοποιηθεί ομαλώς η μετάβαση αυτή για τις μεταφορές.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Την πιλοτική 24ωρη λειτουργία του μετρό, του τραμ και επιλεγμένων γραμμών λεωφορείων στην Αθήνα, ανακοίνωσε από το βήμα της Βουλής ο αναπληρωτής υπουργός Υποδομών…
Την τρέχουσα πραγματικότητα στο κανονιστικό περιβάλλον της ναυτιλίας ανέλυσε σε σύντομη αλλά εφ’ όλης της ύλης τοποθέτησή της η κ. Ιωάννα Προκοπίου, στο περιθώριο…
Με στόχο την ενίσχυση της αγροτικής εκπαίδευσης και την αναβάθμιση του ανθρώπινου δυναμικού του πρωτογενούς τομέα, υπογράφηκε Μνημόνιο Συνεργασίας μεταξύ του ΕΛΓΟ ΔΗΜΗΤΡΑ και…
Δυσοίωνες είναι οι προβλέψεις για τη συγκομιδή σιτηρών της Ουκρανίας το 2025, καθώς οι δυσμενείς καιρικές συνθήκες και η εμπόλεμη κατάσταση με τη Ρωσία…
Στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης και του υπολογιστικού νέφους, η ενεργειακή απαίτηση των κέντρων δεδομένων αυξάνεται με πρωτοφανείς ρυθμούς. Η ανάγκη για βιώσιμες και…
Υπέρ των κινεζικών ναυπηγείων έγειρε η πλάστιγγα των παραγγελιών νεότευκτων για τον μήνα Μάιο. Συγκεκριμένα, βάσει στοιχείων της Clarkson Research Services, τα ναυπηγεία της…
Η μετάβαση σε ένα πιο ψηφιοποιημένο και αυτόνομο μοντέλο υπεράκτιων λειτουργιών βρίσκεται πλέον σε εφαρμογή. Οι Aker BP και Aker Solutions ανακοίνωσαν πρόσφατα την…
Έτοιμο να τεθεί σε πλήρη επιχειρησιακή λειτουργία είναι το πρώτο υπεράκτιο αιολικό πάρκο στη Μεσόγειο Θάλασσα, το οποίο φέρει γαλλική υπογραφή. Το γεγονός αυτό…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ