
Το Βρετανικό Ναυτικό Επιμελητήριο επιμένει στο επιχείρημά του ότι το slow steaming δεν είναι η σωστή και ενδεδειγμένη λύση για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής: «To slow steaming δεν είναι η απάντηση. Τα πλοία βρίσκονται στο επίκεντρο του διεθνούς εμπορίου και, αν αναγκαστούν να επιβραδύνουν, ίσως χρειαστούμε περισσότερα πλοία για να μεταφέρουμε τα αγαθά που έχουμε ανάγκη. Αυτό θα αυξήσει τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, τις οποίες όλοι θέλουμε να αποφύγουμε», δήλωσε χαρακτηριστικά o εκπρόσωπος του Βρετανικού Επιμελητηρίου στην πρόσφατη συνεδρίαση του ΙΜΟ.
Η βρετανική αντιπροσωπεία εξήγησε στη συνεδρίαση στο Λονδίνο ότι δεν απαιτείται μείωση της ταχύτητας των εμπορικών πλοίων, αλλά η εστίαση σε διεθνείς κανονισμούς που ενθαρρύνουν την καινοτομία και την τεχνολογική πρόοδο για τη μείωση των εκπομπών.
Φωτό: Will Turner/ Unspalsh
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Νορβηγική Πρεσβεία στην Αθήνα, σε συνεργασία με την Oriani Hellas, διοργάνωσε με επιτυχία τη 2nd Greek-Norwegian Maritime Innovation Summit, στην κατοικία της Πρέσβειρας.…
Η αγορά των ferries, τα οποία διασχίζουν το στενό του Γιβραλτάρ έχει υποστεί σημαντικές μεταβολές τα τελευταία χρόνια, αναφέρει πρόσφατη έκθεση της AXS Marine.…
Εκρηκτική άνοδο σημείωσαν οι πωλήσεις σόγιας της Αργεντινής τις πρώτες 18 ημέρες του 2025, πριν από την αύξηση των εξαγωγικών δασμών από την 1η…
Παρά την επιβολή δασμών που επέβαλε η Ευρωπαϊκή Ένωση στα ηλεκτρικά οχήματα που κατασκευάζονται στην Κίνα, ο όγκος των πωλήσεων τον προηγούμενο μήνα ήταν…
Η Τουρκία εξασφάλισε χρηματοδότηση ύψους $660.000 από την Παγκόσμια Τράπεζα για ένα έργο στην εμπορική διαδρομή του Μεσαίου Διαδρόμου, σύμφωνα με ΜΜΕ από τη…
Η Celestyal ανακοίνωσε την επιτυχή ολοκλήρωση μιας σημαντικής πρωτοβουλίας αναχρηματοδότησης, αντικαθιστώντας τη χρηματοδότηση που είχε αρχικά λάβει για την απόκτηση των πλοίων της με…
Το Πανεπιστημιακό Παιδιατρικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ), το οποίο προβλέπεται να ολοκληρωθεί και να παραδοθεί στην ελληνική κοινωνία στις αρχές του 2027,…
Έτοιμο να σαλπάρει στις παγωμένες θάλασσες του Αρκτικού Ωκεανού είναι το «Alexey Kosygin», το πρώτο ice-class LNG carrier ρωσικής ναυπήγησης, βάσει ανακοίνωσης της Sovcomflot.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ