
Σύμφωνα με τον Κανονισμό της Ευρωπαϊκής ‘Ενωσης για την ανακύκλωση των πλοίων (EUSRR), από τις 31 Δεκεμβρίου 2020, πλοία που δεν ανήκουν στην ΕΕ και προσεγγίζουν ευρωπαϊκά λιμάνια θα πρέπει να φέρουν μια επαληθευμένη απογραφή επικίνδυνων υλικών (IHM) μαζί με μια σχετική δήλωση συμμόρφωσης (SoC).
Η σημαία της Δημοκρατίας των Νήσων Μάρσαλ (RMI), προκειμένου να βοηθήσει τους πλοιοκτήτες να συμμορφωθούν με τις απαιτήσεις του EUSRR, λανσάρει μια νέα υπηρεσία για την επαλήθευση του IHM των πλοίων.
Η απογραφή των επικίνδυνων υλικών κάθε πλοίου πρέπει να αναθεωρηθεί και να επαληθευτεί από την RMI ή από κάποιον άλλο αναγνωρισμένο οργανισμό της Διεθνούς ‘Ενωσης Νηογνωμόνων (IACS), ενώ μετά την επαλήθευσή της εκδίδεται στο πλοίο η σχετική δήλωση συμμόρφωσης (SoC). Παρόλο που ο κανονισμός EUSRR επιδιώκει να εξαλείψει τους κινδύνους που παρουσιάζονται κατά τη διαδικασία της ανακύκλωσης των πλοίων, η απογραφή των επικίνδυνων υλικών και το σχετικό έγγραφο συμμόρφωσης πρέπει να διατηρούνται καθ’όλη τη διάρκεια ζωής του πλοίου.
Η RMI συνεργάζεται με την εταιρεία CTI/POLY για την πραγματοποίηση των επιθεωρήσεων και των εργαστηριακών αναλύσεων που απαιτούνται για την προετοιμασία του IHM, μια συνεργασία που θα επιτρέψει στους πλοιοκτήτες να ολοκληρώσουν τη διαδικασία ομαλά και αδιάλειπτα.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Αύξηση κατά 0,8% σημείωσε η δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου τον Μάρτιο φέτος σε σύγκριση με την αντίστοιχη του Μάρτιου 2024, έναντι μείωσης κατά…
Ως διά μαγείας τα δεξαμενόπλοια που μεταφέρουν ρωσικό πετρέλαιο εξαφανίζονται από τα ψηφιακά συστήματα παρακολούθησης της ναυτιλιακής κίνησης. Οι εξαγωγές πετρελαίου της Ρωσίας υποχώρησαν…
Τα venture capitals που εστιάζουν στην τεχνητή νοημοσύνη οδηγούν την ανάπτυξη στην αγορά των startups, την ίδια ώρα που άλλες εταιρείες αδυνατούν να σηκώσουν…
Τις επόμενες στρατηγικές κινήσεις της στη «σκακιέρα» των ναυπηγήσεων φαίνεται να ζυγίζει η Νότια Κορέα, η οποία εστιάζει στις επιχειρηματικές ευκαιρίες που θα προκύψουν…
Το νέο ferry «Nerthus» της Molslinjen είναι πλήρως ηλεκτρικό, εξασφαλίζοντας μηδενικές εκπομπές ρύπων κατά τη διάρκεια λειτουργίας του. Το πλοίο, το οποίο σχεδίασε η…
Με αμείωτο ρυθμό συνεχίζεται η επέκταση της Hapag-Lloyd στην αγορά των containerships, καθώς η γερμανική εταιρεία τακτικών γραμμών έφτασε πρόσφατα σε ένα σημαντικό ορόσημο…
Καθώς οι τιμές πετρελαίου σημειώνουν πτωτική πορεία, το ίδιο ισχύει και για το αργό της Ρωσίας, το οποίο πωλείται σε τιμές που το καθιστούν…
Τα projects ναυπήγησης σύγχρονων πλοίων για λογαριασμό Ελλήνων πλοιοκτητών βαίνουν δυναμικά σε διεθνή ναυπηγεία. Ειδικότερα, σύμφωνα με ανακοίνωση του κινεζικού ναυπηγείου Shanghai Waigaoqiao Shipbuilding…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ