
Η Ινδία, που αυτή τη στιγμή βρίσκεται στην τέταρτη θέση παραγωγών σιδηρομεταλλεύματος παγκοσμίως, σε πρόσφατη έκθεση του Cogencis συγκεντρώνει πολλές πιθανότητες να μετατραπεί στον μεγαλύτερο καθαρό εισαγωγέα για το 2020.
Η μεγάλη αυτή αλλαγή προβλέπεται να συντελεστεί λόγω εσωτερικής αναδιάταξης της λειτουργίας των ορυχείων της χώρας. Συγκεκριμένα, τον ερχόμενο Μάρτιο λήγουν οι συμβάσεις μισθώσεως σε 24 ορυχεία συνολικής παραγωγής 210 εκατ. τόνων το 2018, δηλαδή περίπου του 30% της συνολικής παραγωγής σιδηρομεταλλεύματος της Ινδίας. Τα ορυχεία θα τεθούν και πάλι σε δημοπρασία τον Απρίλιο, όμως για τη λειτουργία τους υπολογίζεται ότι θα χρειαστούν τουλάχιστον τρία χρόνια λόγω των καθυστερήσεων στις εκδόσεις των αδειών, που θα είναι προσαρμοσμένες στη νέα περιβαλλοντική πραγματικότητα.
Κατά την περσινή χρονιά, η Ινδία εισήγαγε 12,8 εκατ. τόνους iron ore και εξήγαγε αντίστοιχα 17,18 εκατ. τόνους, με το ισοζύγιο να διαμορφώνεται υπέρ των εξαγωγών κατά περίπου 4 εκατ. τόνους. Η επερχόμενη αλλαγή φαίνεται πως θα αλλάξει τις ισορροπίες στη χώρα και θα αυξήσει το κόστος παραγωγής στα εγχώρια χαλυβουργεία.
Θετική νότα στην όλη υπόθεση, η οποία προβληματίζει τη βιομηχανική κοινότητα της χώρας, αποτελεί η ποιότητα του iron ore που προέρχεται κυρίως από τις χώρες της Βραζιλίας και της Αυστραλίας και διαθέτει υψηλά επίπεδα σιδήρου (άνω του 60%) σε σχέση με την τοπική παραγωγή (κάτω του 58%).
Φωτό: Christian Sprogoe/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Νορβηγική Πρεσβεία στην Αθήνα, σε συνεργασία με την Oriani Hellas, διοργάνωσε με επιτυχία τη 2nd Greek-Norwegian Maritime Innovation Summit, στην κατοικία της Πρέσβειρας.…
Η αγορά των ferries, τα οποία διασχίζουν το στενό του Γιβραλτάρ έχει υποστεί σημαντικές μεταβολές τα τελευταία χρόνια, αναφέρει πρόσφατη έκθεση της AXS Marine.…
Εκρηκτική άνοδο σημείωσαν οι πωλήσεις σόγιας της Αργεντινής τις πρώτες 18 ημέρες του 2025, πριν από την αύξηση των εξαγωγικών δασμών από την 1η…
Παρά την επιβολή δασμών που επέβαλε η Ευρωπαϊκή Ένωση στα ηλεκτρικά οχήματα που κατασκευάζονται στην Κίνα, ο όγκος των πωλήσεων τον προηγούμενο μήνα ήταν…
Η Τουρκία εξασφάλισε χρηματοδότηση ύψους $660.000 από την Παγκόσμια Τράπεζα για ένα έργο στην εμπορική διαδρομή του Μεσαίου Διαδρόμου, σύμφωνα με ΜΜΕ από τη…
Η Celestyal ανακοίνωσε την επιτυχή ολοκλήρωση μιας σημαντικής πρωτοβουλίας αναχρηματοδότησης, αντικαθιστώντας τη χρηματοδότηση που είχε αρχικά λάβει για την απόκτηση των πλοίων της με…
Το Πανεπιστημιακό Παιδιατρικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ), το οποίο προβλέπεται να ολοκληρωθεί και να παραδοθεί στην ελληνική κοινωνία στις αρχές του 2027,…
Έτοιμο να σαλπάρει στις παγωμένες θάλασσες του Αρκτικού Ωκεανού είναι το «Alexey Kosygin», το πρώτο ice-class LNG carrier ρωσικής ναυπήγησης, βάσει ανακοίνωσης της Sovcomflot.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ