Ο γερμανικός εφοπλισμός ψηφίζει LSFO

Ο γερμανικός εφοπλισμός ψηφίζει LSFO

266
Ο γερμανικός εφοπλισμός ψηφίζει LSFO

Την οδό των αποθειωμένων καυσίμων ενόψει 2020 ακολουθεί η πλειονότητα των γερμανικών ναυτιλιακών εταιρειών, όπως καταδεικνύει νέα έρευνα.

Πιο συγκεκριμένα, από την έρευνα που πραγματοποίησε η Ένωση Γερμανών Πλοιοκτητών, προκύπτει ότι το 81% των ναυτιλιακών εταιρειών της Γερμανίας επιλέγουν καύσιμα με μέγιστη περιεκτικότητα σε θείο 0,5% για τα πλοία τους έναντι εναλλακτικών όπως είναι τα scrubbers. Από την άλλη, το 11% των εταιρειών που συμμετείχαν στην έρευνα θα εξακολουθήσουν να χρησιμοποιούν καύσιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε θείο για τα πλοία τους μέσω της χρήσης scrubbers.

Επιπροσθέτως, ένα 6% θα χρησιμοποιεί καύσιμα με περιεκτικότητα σε θείο κάτω του 0,1%, καύσιμα που ήδη καταναλώνονται από πλοία στις Emission Control Areas στη Βόρεια και Βαλτική Θάλασσα. Ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι το 2% του γερμανικού στόλου θα χρησιμοποιεί για την κίνησή του LNG μετά το 2020.

Με αφορμή τα ευρήματα της έρευνας, ο κ. Ralf Nagel, επικεφαλής της Ένωσης Γερμανών Πλοιοκτητών, τόνισε ότι η γερμανική ναυτιλιακή βιομηχανία προετοιμάζεται για την τεράστια μετάβαση του sulphur cap, στέλνοντας σαφές μήνυμα για το τέλος του ΗSFO, κάτι το οποίο αποδεικνύει και τη συμβολή της στους μακροχρόνιους στόχους προστασίας του περιβάλλοντος.

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.