Οικονομικά αποτελέσματα εννιαμήνου για τη Safe Bulkers

Οικονομικά αποτελέσματα εννιαμήνου για τη Safe Bulkers

297
Οικονομικά αποτελέσματα εννιαμήνου για τη Safe Bulkers

Η Safe Bulkers Inc. ανακοίνωσε τα τριμηνιαία οικονομικά αποτελέσματα για το εννιάμηνο του 2019, σύμφωνα με τα οποία η εταιρεία κινήθηκε σταθεροποιητικά σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα, διατηρώντας τις θετικές επιδόσεις τόσο στις ημέρες χρήσης του στόλου (fleet utilization) όσο και στο Time Charter Equivalent.

Αναλυτικότερα, το τρίτο τρίμηνο του έτους ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε $50,7 εκατ., υψηλότερα κατά 1% σε σχέση με πέρυσι ($50,1 εκατ.), ενώ στο εννιάμηνο οι πωλήσεις έφτασαν τα $144,5 εκατ. έναντι $140,6 εκατ. το εννιάμηνο του 2018. Τα EBITDA ανήλθαν σε $24,5 εκατ. το τρίμηνο και $70,3 εκατ. στο εννιάμηνο ($27,5 εκατ. και $73,4 εκατ. αντίστοιχα το 2018), κυρίως λόγω αυξημένου κόστους επισκευής και συντήρησης για τέσσερα πλοία, έναντι δύο πλοίων πέρυσι.

Το Time Charter Equivalent για το τρίμηνο έφτασε τα $12.513 –στα ίδια περίπου επίπεδα σε σχέση με πέρυσι ($12.833 το 2018)–, ενώ το ποσοστό χρήσης του στόλου (fleet utilization) άγγιξε το 97,7%. Η ρευστότητα της εταιρείας φτάνει τα $92,8 εκατ.

Σχολιάζοντας την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων, ο πρόεδρος της εταιρείας, Λουκάς Μπαρμπαρής, ανέφερε ότι «το τρίτο τρίμηνο του 2019 πετύχαμε ναυλώσεις σε υψηλότερες τιμές σε σχέση με το πρώτο μισό του έτους, καταφέρνοντας κερδοφόρα αποτελέσματα, παρά το ότι ορισμένα πλοία μας δέχονταν τις απαραίτητες μετασκευές scrubber. Παραμένουμε πιστοί σε επενδύσεις με περιβαλλοντικό πρόσημο […] προκειμένου να προσαρμοστούμε στους περιορισμούς του sulphur cap».

Η Safe Bulkers διαχειρίζεται στόλο 41 πλοίων ξηρού φορτίου, με μέσο όρο ηλικίας τα 9,08 έτη, (14 Panamax, 10 Kamsarmax, 13 Post-Panamax και 4 Capesize), συνολικής χωρητικότητας 3,78 εκατ. dwt, ενώ το πρώτο μισό του 2020 θα παραλάβει ακόμα ένα Post-Panamax.

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.