
Η Safe Bulkers Inc. ανακοίνωσε τα τριμηνιαία οικονομικά αποτελέσματα για το εννιάμηνο του 2019, σύμφωνα με τα οποία η εταιρεία κινήθηκε σταθεροποιητικά σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα, διατηρώντας τις θετικές επιδόσεις τόσο στις ημέρες χρήσης του στόλου (fleet utilization) όσο και στο Time Charter Equivalent.
Αναλυτικότερα, το τρίτο τρίμηνο του έτους ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε $50,7 εκατ., υψηλότερα κατά 1% σε σχέση με πέρυσι ($50,1 εκατ.), ενώ στο εννιάμηνο οι πωλήσεις έφτασαν τα $144,5 εκατ. έναντι $140,6 εκατ. το εννιάμηνο του 2018. Τα EBITDA ανήλθαν σε $24,5 εκατ. το τρίμηνο και $70,3 εκατ. στο εννιάμηνο ($27,5 εκατ. και $73,4 εκατ. αντίστοιχα το 2018), κυρίως λόγω αυξημένου κόστους επισκευής και συντήρησης για τέσσερα πλοία, έναντι δύο πλοίων πέρυσι.
Το Time Charter Equivalent για το τρίμηνο έφτασε τα $12.513 –στα ίδια περίπου επίπεδα σε σχέση με πέρυσι ($12.833 το 2018)–, ενώ το ποσοστό χρήσης του στόλου (fleet utilization) άγγιξε το 97,7%. Η ρευστότητα της εταιρείας φτάνει τα $92,8 εκατ.
Σχολιάζοντας την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων, ο πρόεδρος της εταιρείας, Λουκάς Μπαρμπαρής, ανέφερε ότι «το τρίτο τρίμηνο του 2019 πετύχαμε ναυλώσεις σε υψηλότερες τιμές σε σχέση με το πρώτο μισό του έτους, καταφέρνοντας κερδοφόρα αποτελέσματα, παρά το ότι ορισμένα πλοία μας δέχονταν τις απαραίτητες μετασκευές scrubber. Παραμένουμε πιστοί σε επενδύσεις με περιβαλλοντικό πρόσημο […] προκειμένου να προσαρμοστούμε στους περιορισμούς του sulphur cap».
Η Safe Bulkers διαχειρίζεται στόλο 41 πλοίων ξηρού φορτίου, με μέσο όρο ηλικίας τα 9,08 έτη, (14 Panamax, 10 Kamsarmax, 13 Post-Panamax και 4 Capesize), συνολικής χωρητικότητας 3,78 εκατ. dwt, ενώ το πρώτο μισό του 2020 θα παραλάβει ακόμα ένα Post-Panamax.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Απότομη πτώση σημειώθηκε στις παραγγελίες νεότευκτων το α΄ εξάμηνο του 2025, σε σχέση με τη δραστηριότητα που καταγράφηκε την αντίστοιχη περίοδο του 2024. Επιφυλακτική…
Ο πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ ανακοίνωσε στις 8 Ιουλίου ότι εξετάζει το ενδεχόμενο να επιβάλει πρόσθετους δασμούς ύψους 200% στα φαρμακευτικά προϊόντα που…
Ένα σημαντικό ορόσημο για την παγκόσμια ναυπηγική βιομηχανία σηματοδοτεί η απόφαση του ναυπηγικού κολοσσού της Νότιας Κορέας, HD Hyundai, να επεκταθεί στις γιάρδες της…
Η Ryanair εκτιμά πως, τους ακόλουθους θερινούς μήνες, η ζήτηση για χαμηλού κόστους αερομεταφορές θα παραμένει αμείωτη. Μάλιστα, η εν λόγω αυξημένη ζήτηση έχει…
Με ταχύτατους ρυθμούς προχωρά η επέκταση και η διαφοροποίηση του χαρτοφυλακίου της DP World, με τον κολοσσό των logistics να στρέφει πρόσφατα το ενδιαφέρον…
Η Ρωσία, ο μεγαλύτερος εξαγωγέας σιτηρών στον κόσμο, προχώρησε στην κατάργηση του δασμού εξαγωγής σιταριού, με ισχύ από τις 9 Ιουλίου, σύμφωνα με το…
Η κυβέρνηση της Νότιας Κορέας θα επενδύσει $22,7 εκατ. έως το 2028 στην ανάπτυξη βασικών τεχνολογιών για έξυπνους λιμένες, σύμφωνα με ανακοίνωση του αρμόδιου…
Εν μέσω κατακόρυφης πτώσης της εγχώριας κατανάλωσης LNG, η κυβέρνηση του Πακιστάν βρίσκεται αντιμέτωπη με υπερπροσφορά φυσικού αερίου, η οποία ενδέχεται να πλήξει σοβαρά…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ