
Τη νέα σιδηροδρομική γραμμή της εγκαινίασε η Κένυα, κόστους $1,5 δις, που συνδέει την πρωτεύουσά της, Ναϊρόμπι, με την πόλη Ναϊβάσα, στην πεδιάδα του Ριφτ. Στα σχέδια της αφρικανικής χώρας ήταν και η δημιουργία ενός βιομηχανικού πάρκου, προσφέροντας κίνητρα σε πιθανούς επενδυτές (με σκοπό να ενισχυθούν οι εμπορευματικές μεταφορές), αλλά η έναρξη του έργου έχει καθυστερήσει.
Η νέα σιδηροδρομική γραμμή αποτελεί επέκταση της σιδηροδρομικής γραμμής που εγκαινιάστηκε το 2017 και συνδέει το Ναϊρόμπι με το λιμάνι της Μομπάσα, κόστους $3,2 δις. Και οι δύο γραμμές είναι κινεζικής κατασκευής και συνιστούν μέρος της πρωτοβουλίας της Κίνας «One Belt One Road». Η χρηματοδότηση της αναβάθμισης των σιδηροδρόμων προέρχεται από την τράπεζα Exim της Κίνας (Exim Bank of China).
Τον Απρίλιο, η Κίνα αρνήθηκε τη χρηματοδότηση της επέκτασης της γραμμής από τη Ναϊβάσα μέχρι την πόλη Μαλάμπα (στα σύνορα με την Ουγκάντα), συνολικού κόστους $3,7 δις. Σύμφωνα με τον υπουργό Μεταφορών της Κένυας, James Macharia, αντ’ αυτού, θα αποκατασταθεί η υπάρχουσα γραμμή της Μαλάμπα που κατασκευάστηκε την εποχή της αποικιοκρατίας. Το κόστος της αποκατάστασης θα ανέλθει στα $210 δις.
Φωτό: Facundo Arrizabalaga/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Εν μέσω ριζικών αλλαγών στο πεδίο των ανακυκλώσεων πλοίων, με την έναρξη της ισχύος της Σύμβασης του Χονγκ Κονγκ, ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η δραστηριότητα…
Σοβαρό ένοπλο επεισόδιο σημειώθηκε στη νότια Ερυθρά Θάλασσα, όταν ομάδα ενόπλων που επέβαινε σε μικρά σκάφη εξαπέλυσε, σύμφωνα με πληροφορίες, επίθεση σε υπό ελληνικό…
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ