Ο ιταλικός εφοπλισμός δείχνει τα δόντια του

Ο ιταλικός εφοπλισμός δείχνει τα δόντια του

344
Ο ιταλικός εφοπλισμός δείχνει τα δόντια του

Ο Mario Mattioli, πρόεδρος της Confitarma, της ιταλικής ένωσης εφοπλιστών, μιλώντας σε ημερίδα που διεξήχθη στο Ναυτικό Σαλόνι της Γένοβας από την Deloitte & Touche και τα Πανεπιστήμια της Γένοβας και του Αμβούργου, αναφέρθηκε στις προκλήσεις που έχει να αντιμετωπίσει η ιταλική ναυτιλία.

«Πέρα από το να διατηρήσουμε την κυριαρχία μας στον κλάδο της κρουαζιέρας, η χώρα μας διαθέτει και έναν εμπορικό στόλο ανάμεσα στις κυριότερες στον κόσμο, μέσα στις τρεις πρώτες των χωρών της G20, και με μεγάλη διείσδυση σε συγκεκριμένους κλάδους (Ro-Ro, chemical tankers). Προκειμένου η ιταλική ναυτιλία να μπορέσει να εκμεταλλευτεί όλες τις ευκαιρίες της αγοράς, είναι ουσιώδες ο ιταλικός στόλος να συνεχίσει να στηρίζεται σε ένα νηολόγιο που θα εγγυάται για την ανταγωνιστικότητά του». […] «Το success story του ιταλικού στόλου είναι στενά συνδεδεμένο με το ιταλικό νηολόγιο και το tonnage tax, χάρη στο οποίο πετύχαμε αύξηση τόσο του στόλου όσο και της χωρητικότητας», υπογραμμίζοντας ότι ο ιταλικός στόλος ανέρχεται περίπου στο 20% του εθνικού νηολογίου.

«Η μεγάλη μάχη που έρχεται για τη ναυτιλία είναι χωρίς προηγούμενο και αφορά την τήρηση των νέων ορίων για το sulphur cap, που θα τεθεί σε ισχύ από την 1η Ιανουαρίου 2020. Αποτελεί μια υποχρέωση για την οποία απαιτήθηκε να γίνουν σημαντικές επενδύσεις από τον ιταλικό εφοπλισμό, αρχής γενομένης από τα κρουαζιερόπλοια».