
Ο Mario Mattioli, πρόεδρος της Confitarma, της ιταλικής ένωσης εφοπλιστών, μιλώντας σε ημερίδα που διεξήχθη στο Ναυτικό Σαλόνι της Γένοβας από την Deloitte & Touche και τα Πανεπιστήμια της Γένοβας και του Αμβούργου, αναφέρθηκε στις προκλήσεις που έχει να αντιμετωπίσει η ιταλική ναυτιλία.
«Πέρα από το να διατηρήσουμε την κυριαρχία μας στον κλάδο της κρουαζιέρας, η χώρα μας διαθέτει και έναν εμπορικό στόλο ανάμεσα στις κυριότερες στον κόσμο, μέσα στις τρεις πρώτες των χωρών της G20, και με μεγάλη διείσδυση σε συγκεκριμένους κλάδους (Ro-Ro, chemical tankers). Προκειμένου η ιταλική ναυτιλία να μπορέσει να εκμεταλλευτεί όλες τις ευκαιρίες της αγοράς, είναι ουσιώδες ο ιταλικός στόλος να συνεχίσει να στηρίζεται σε ένα νηολόγιο που θα εγγυάται για την ανταγωνιστικότητά του». […] «Το success story του ιταλικού στόλου είναι στενά συνδεδεμένο με το ιταλικό νηολόγιο και το tonnage tax, χάρη στο οποίο πετύχαμε αύξηση τόσο του στόλου όσο και της χωρητικότητας», υπογραμμίζοντας ότι ο ιταλικός στόλος ανέρχεται περίπου στο 20% του εθνικού νηολογίου.
«Η μεγάλη μάχη που έρχεται για τη ναυτιλία είναι χωρίς προηγούμενο και αφορά την τήρηση των νέων ορίων για το sulphur cap, που θα τεθεί σε ισχύ από την 1η Ιανουαρίου 2020. Αποτελεί μια υποχρέωση για την οποία απαιτήθηκε να γίνουν σημαντικές επενδύσεις από τον ιταλικό εφοπλισμό, αρχής γενομένης από τα κρουαζιερόπλοια».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Νορβηγική Πρεσβεία στην Αθήνα, σε συνεργασία με την Oriani Hellas, διοργάνωσε με επιτυχία τη 2nd Greek-Norwegian Maritime Innovation Summit, στην κατοικία της Πρέσβειρας.…
Η αγορά των ferries, τα οποία διασχίζουν το στενό του Γιβραλτάρ έχει υποστεί σημαντικές μεταβολές τα τελευταία χρόνια, αναφέρει πρόσφατη έκθεση της AXS Marine.…
Εκρηκτική άνοδο σημείωσαν οι πωλήσεις σόγιας της Αργεντινής τις πρώτες 18 ημέρες του 2025, πριν από την αύξηση των εξαγωγικών δασμών από την 1η…
Παρά την επιβολή δασμών που επέβαλε η Ευρωπαϊκή Ένωση στα ηλεκτρικά οχήματα που κατασκευάζονται στην Κίνα, ο όγκος των πωλήσεων τον προηγούμενο μήνα ήταν…
Η Τουρκία εξασφάλισε χρηματοδότηση ύψους $660.000 από την Παγκόσμια Τράπεζα για ένα έργο στην εμπορική διαδρομή του Μεσαίου Διαδρόμου, σύμφωνα με ΜΜΕ από τη…
Η Celestyal ανακοίνωσε την επιτυχή ολοκλήρωση μιας σημαντικής πρωτοβουλίας αναχρηματοδότησης, αντικαθιστώντας τη χρηματοδότηση που είχε αρχικά λάβει για την απόκτηση των πλοίων της με…
Το Πανεπιστημιακό Παιδιατρικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ), το οποίο προβλέπεται να ολοκληρωθεί και να παραδοθεί στην ελληνική κοινωνία στις αρχές του 2027,…
Έτοιμο να σαλπάρει στις παγωμένες θάλασσες του Αρκτικού Ωκεανού είναι το «Alexey Kosygin», το πρώτο ice-class LNG carrier ρωσικής ναυπήγησης, βάσει ανακοίνωσης της Sovcomflot.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ