
Η ιαπωνική Nippon Yusen Kaisha (ΝΥΚ) έχει βάλει μια παραγγελία για το μεγαλύτερο παγκοσμίως πλοίο μεταφοράς αυτοκινήτων και φορτηγών (PCTC) το οποίο θα κινείται αποκλειστικά με καύσιμο LNG. Η τελετή τοποθέτησης της τρόπιδας του πλοίου πραγματοποιήθηκε στις 20 Σεπτεμβρίου στο ναυπηγείο Shin Kurushima Toyohashi Shipbuilding Co. Ltd., ενώ η ναυπήγηση του πλοίου αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στο 2020. Θα πρόκειται για το πρώτο πλοίο PCTC που θα έχει ναυπηγηθεί στην Ιαπωνία και θα χρησιμοποιεί LNG ως κύριο καύσιμο.
Προκειμένου να ελαχιστοποιηθεί η μείωση της χωρητικότητας σε οχήματα που προκαλείται από την εγκατάσταση των δεξαμενών καυσίμου LNG, εκτός από τη βελτιστοποίηση σημαντικών παραμέτρων όπως το πλάτος του πλοίου, θα εφαρμοστούν ακόμη διάφοροι σχεδιασμοί για τη μεγιστοποίηση του χώρου φόρτωσης οχημάτων και έτσι το πλοίο θα μπορεί να μεταφέρει περίπου 7.000 οχήματα ανά ταξίδι.
Με την υποστήριξη του Υπουργείου Περιβάλλοντος της Ιαπωνίας και του Υπουργείου Χωροταξίας, Μεταφορών και Τουρισμού, στα πλαίσια του προγράμματος για τη μείωση των εκπομπών CO2 χρησιμοποιώντας εναλλακτικά καύσιμα, θα εγκατασταθεί στο πλοίο τεχνολογία για την περαιτέρω μείωση των εκπομπών CO2. Το πλοίο θα είναι περίπου 40% ενεργειακά πιο αποδοτικό (μειώνοντας τις εκπομπές CO2 ανά μονάδα μεταφοράς), υπερβαίνοντας σημαντικά τις απαιτήσεις της Φάσης 3 του EEDI που θα τεθούν σε ισχύ από τον IMO το 2025. Επιπλέον, το πλοίο αναμένεται να μειώσει τις εκπομπές οξειδίου του θείου (SOx) κατά περίπου 99% και των οξειδίων του αζώτου (NOx) κατά 86% περίπου σε σύγκριση με τους συμβατικούς κινητήρες μαζούτ.
Φωτό: Lars_Nissen_Photoart/Pixabay
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε σήμερα στο ξενοδοχείο COLORS στην Αθήνα, το Πανεπιστήμιο Αιγαίου και το εργαστήριο Καινοτομίας και Διοίκησης Πληροφορίας (i4m Lab) παρουσίασαν…
Την οδύνη της για τις απώλειες ανθρώπινων ζωών μετά τις πρόσφατες επιθέσεις σε ελληνόκτητα πλοία στην Ερυθρά Θάλασσα εξέφρασε με δήλωσή της η πρόεδρος…
Το «φράγμα» των $4 τρισ. έσπασε πρόσφατα η κεφαλαιοποίηση του αμερικανικού τεχνολογικού κολοσσού Nvidia. Σύμφωνα με δημοσίευμα του Anadolu, την Τετάρτη 9 Ιουλίου η…
Ένα καταφύγιο για τα πλοία του σκιώδους στόλου και την παράνομη μεταφορά του ρωσικού πετρελαίου αποδεικνύεται το νηολόγιο του Βανουάτου. Είναι ενδεικτικό ότι, σύμφωνα…
Το Glyfada Greek Maritime Golf Event επιστρέφει δυναμικά, συνεχίζοντας την επιτυχημένη πορεία του ως κορυφαία διοργάνωση που ενώνει τη ναυτιλιακή κοινότητα με τον κόσμο…
Την έκδοση ομολόγου στο Euronext Oslo Børs από σήμερα ανακοίνωσε η Contships Logistics Corp. με επικεφαλής τον κ. Νικόλα Πατέρα. Το ομόλογο με επιτόκιο…
Τον τελευταίο καιρό, η ναυτιλία βρίσκεται αντιμέτωπη με έναν νέο και σοβαρό κίνδυνο, την εκδήλωση ανεξέλεγκτων πυρκαγιών σε ηλεκτρικά οχήματα κατά τη θαλάσσια μεταφορά…
O Παναμάς διεγράφη και επίσημα από τη «μαύρη» λίστα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, σύμφωνα με ανακοίνωση της Πρεσβείας του Παναμά στην Ελλάδα. Ειδικότερα, η χώρα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ