Απώλειες για όγδοη συνεχή ημέρα κατέγραψε χθες Δευτέρα 16 Σεπτεμβρίου ο BDI (Baltic Dry Index), ο βασικός δείκτης της ναυλαγοράς χύδην ξηρού φορτίου, κυρίως λόγω των εξασθενημένων ναύλων των Capesizes.
Πιο συγκεκριμένα, ο BDI υποχώρησε κατά 1 μόλις μονάδα στις 2.311 μονάδες. Σε ό,τι αφορά τους επιμέρους δείκτες, ο αντίστοιχος των Capesizes, ΒCI (Baltic Capesize Index) κατέγραψε απώλειες 9 μονάδων ή 0,2% στις 4.538 μονάδες ενώ αυτός των Panamaxes, ΒPI, (Baltic Panamax Index) παρέμεινε αμετάβλητος στις 2.133 μονάδες μετά από έξι ημέρες διαδοχικών απωλειών.
Τα ημερήσια κέρδη για τα Capesizes, η χωρητικότητα των οποίων συνήθως κυμαίνεται στους 170.000-180.000 τόνους, και μεταφέρουν κυρίως iron ore και άνθρακα, άγγιξαν τα $34.001 σύμφωνα με το Reuters, ενώ αυτά για τα Panamaxes χωρητικότητας 60.000-70.000 τόνων παρέμειναν αμετάβλητα στα $17.077.
Φωτό: Ishant Mishra/Unsplash