
Καθώς η πιθανότητα για έξοδο του Ηνωμένου Βασιλείου από την ΕΕ χωρίς συμφωνία αυξάνεται (μετά και την ανάληψη της πρωθυπουργίας από τον Μπόρις Τζόνσον), η Confederation of British Industry (CBI) επιχειρεί να βοηθήσει πρακτικά τόσο τις βρετανικές επιχειρήσεις όσο και τις ευρωπαϊκές για μία ομαλότερη μετάβαση στο νέο καθεστώς.
Στο πλαίσιο αυτό εντάσσεται και η πρόσφατη έκθεση «What comes next? The business analysis of no deal preparations», η οποία βασίζεται σε μια εκτενή μελέτη αναφορικά με τα μέτρα που έχουν λάβει η βρετανική κυβέρνηση, τα κράτη-μέλη της ΕΕ αλλά και οι επιχειρήσεις.
Η εν λόγω ανάλυση καταδεικνύει ότι καμμία από τις τρεις πλευρές δεν είναι αρκετά προετοιμασμένη για ένα hard Brexit στις 31 Οκτωβρίου. Μάλιστα, η ΕΕ φαίνεται να κινείται βραδύτερα σε σχέση το ΗΒ προκειμένου να λάβει μέτρα προστασίας από τις αρνητικές συνέπειες μίας τέτοιας εξέλιξης.
Ουσιαστικά, η CBI μέσω της μελέτης της, η οποία περιλαμβάνει 200 συστάσεις, επιχειρεί να φέρει κοντά ΕΕ και HB προκειμένου να βρεθεί μία λύση που θα συνιστά καταλύτη για την μελλοντική ανάπτυξη και την ευημερία στη Γηραιά Ήπειρο.
Υπενθυμίζεται ότι στις αρχές του έτους, περίπου 100 λιμενικές αρχές του Ηνωμένου Βασιλείου, συμμετείχαν σε έρευνα αναφορικά με την προετοιμασία της βρετανικής λιμενικής βιομηχανίας για ένα σκληρό Brexit. Από τις 100 αυτές αρχές μόλις το 16% είχε εκπονήσει ένα συντονισμένο σχέδιο.
Μένει, λοιπόν, να δούμε τι θα φέρει η 31η Οκτωβρίου και πως θα αντιδράσει η ευρύτερη ναυτιλιακή βιομηχανία αλλά και οι υπόλοιπες παραγωγικές τάξεις σε ΕΕ και Ηνωμένο Βασίλειο μπροστά σε ένα hard Brexit.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Συνέντευξη του Νικόλα Δ. Πατέρα, Προέδρου και CEO της Contships Management Inc.
Στις 27 Ιουνίου, η ναυτιλιακή εταιρεία Hanwha Shipping, θυγατρική του νοτιοκορεατικού ομίλου Hanwha, προχώρησε σε μια σημαντική ανακοίνωση, που σηματοδοτεί την επέκταση της παρουσίας…
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Πτώση καταγράφουν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου, την Παρασκευή 4 Ιουλίου, στον απόηχο της δέσμευσης του Ιράν ότι θα τηρήσει τη Συνθήκη Μη Διάδοσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ