
Την μείωση του προσωπικού της κατά 18.000 θέσεις εργασίας ανακοίνωσε πρόσφατα η Deutsche Bank στο πλαίσιο της μεγάλης αναδιοργάνωσης της τράπεζας.
Σκοπός της γερμανικής τράπεζας είναι να μειώσει το ανθρώπινο δυναμικό της στους 74.000 εργαζομένους έως το 2022 με το συνολικό κόστος αναδιοργάνωσης να εκτιμάται ότι θα ανέλθει στα 7,4 δις ευρώ για τα επόμενα τρία χρόνια.
Σύμφωνα με διεθνή μέσα, η Deustche Bank, παρά το γεγονός ότι δεν έχει γνωστοποιήσει την γεωγραφική κατανομή των περικοπών, είναι πιθανό να εξέλθει όλων των δραστηριοτήτων αγοραπωλησίας μετοχών, οι οποίες κατά κύριο λόγο πραγματοποιούνται σε Λονδίνο και Νέα Υόρκη, ενώ εκτιμάται ότι θα διατηρήσει «ανέπαφο» το έμψυχο δυναμικό των ναυτιλιακών αναλυτών.
O CEO της Deutsche Bank, Christian Sewing, ανέφερε σε δημοσιογράφους ότι πρόκειται για μια επανεκκίνηση της τράπεζας, η οποία επιλέγει να εστιάσει εκ νέου στους πελάτες της και να επιστρέψει στις ρίζες της, προσθέτοντας ότι «είναι o πιο θεμελιώδης μετασχηματισμός της Deutsche Bank για δεκαετίες».
Σημειωτέων ότι η κίνηση αυτή έρχεται μετά την αποτυχία συγχώνευσης με την Commerzbank τον περασμένο Απρίλιο, μια προσπάθεια η οποία είχε υποστηριχθεί σθεναρά από τη γερμανική κυβέρνηση προκειμένου να δημιουργηθεί ένας πρωταθλητής στην τραπεζική βιομηχανία. Ωστόσο, και οι δύο πλευρές συμφώνησαν ότι πρόκειται για ένα ριψοκίνδυνο project.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Εν μέσω ριζικών αλλαγών στο πεδίο των ανακυκλώσεων πλοίων, με την έναρξη της ισχύος της Σύμβασης του Χονγκ Κονγκ, ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η δραστηριότητα…
Σοβαρό ένοπλο επεισόδιο σημειώθηκε στη νότια Ερυθρά Θάλασσα, όταν ομάδα ενόπλων που επέβαινε σε μικρά σκάφη εξαπέλυσε, σύμφωνα με πληροφορίες, επίθεση σε υπό ελληνικό…
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ