Νέα πρωτοποριακά σχέδια για bulk carriers

Νέα πρωτοποριακά σχέδια για bulk carriers

347
Νέα πρωτοποριακά σχέδια για bulk carriers
Η παρουσίαση του “Oshima Ultramax 2030” στην έκθεση Nor-Shipping που πραγματοποιήθηκε πρόσφατα στο Όσλο.

Με αφορμή τη στρατηγική του ΙΜΟ για μείωση της ρύπανσης από Greenhouse Gases, η Oshima Shipbuilding και ο νηογνώμονας DNV GL υπέγραψαν μία μακροπρόθεσμη στρατηγική συνεργασία, με σκοπό την περαιτέρω έρευνα και εξέλιξη, όσον αφορά τα νέα bulk carrier designs. Το πρώτο design που προέκυψε από τη συνεργασία, το “Oshima Ultramax 2030”, το οποίο οδηγεί σε 50% μείωση του EEDI (Energy Efficiency Design Index), κυκλοφόρησε στην εμπορική έκθεση Nor-Shipping στο Όσλο.

Η Oshima Shipbuilding και ο DNV GL σκοπεύουν να συνεχίσουν τη στρατηγική συνεργασία ως το 2030, αναπτύσσοντας ένα σχέδιο δράσης για το σενάριο των μηδενικών εκροών ρύπων του ΙΜΟ, το οποίο θα προκύψει σταδιακά, εν μέσω ετήσιων Joint Industry Projects (JIPs), στα οποία θα κληθούν να συμμετάσχουν και άλλοι συνεργάτες.

“Η Oshima και ο DNV GL έχουν ήδη μια στενή συνεργασία εδώ και πολλά χρόνια, με σχεδόν 200 πλοία να έχουν παραδοθεί, ή παραγγελθεί από την Oshima για την κλάση του DNV GL. “Με αυτή τη στρατηγική συμφωνία επιθυμούμε να επεκτείνουμε ακόμα περισσότερο τη συνεργασία μας” δήλωσε ο κ. Eiichi Hiraga, Πρόεδρος της Oshima Shipbuilding. “Είμαστε ιδιαίτερα ενθουσιαμένοι για τα νέα, πρωτοποριακά σχέδια, που από κοινού θα παραδώσουμε τα επόμενα χρόνια.”

(Α-Δ): Ο κ. Trond Hodne, Director of Sales & Marketing at DNV GL και ο κ. Eiichi Hiraga, President of Oshima Shipbuilding.
(Α-Δ): Ο κ. Trond Hodne, Director of Sales & Marketing at DNV GL και ο κ. Eiichi Hiraga, President of Oshima Shipbuilding.

Η πρώτη παράδοση αυτής της σύμπραξης κυκλοφόρησε στην εμπορική έκθεση Nor-Shipping στο Όσλο: το “Oshima Ultramax 2030”, είναι ένα νέο και καινοτόμο design, το οποίο διαμορφώθηκε σε συνεργασία με την εξέχουσα εταιρεία κατασκευής προωστήριων μηχανών Wärtsilä. Με EEDI σχεδόν 50% χαμηλότερο συγκριτικά με πλοία παρόμοιου τύπου, το εν λόγω Ultramax αποτελεί ένα από τα πλέον αποδοτικά bulk carrier designs μέχρι και σήμερα. Μεγιστοποιεί τη λειτουργική απόδοση, ενώ εκ παραλλήλου, μειώνει τη ρύπανση χρησιμοποιώντας LNG για καύσιμο, και επιπλέον, ένα βελτιστοποιημένο σχήμα κύτους και ένα ιστίο για παραγωγή περισσότερης προώθησης. Επιπρόσθετα, το συγκεκριμένο design, με τη χρήση ηλιακών καναλιών και μπαταρίας, καλύπτει τις ενεργειακές ανάγκες του πληρώματος κατά την παραμονή στο πλοίο και τις διεργασίες στο λιμάνι.

“Προκειμένου να βοηθήσουμε τη ναυτιλιακή βιομηχανία να ανταποκριθεί στους φιλόδοξους στόχους του ΙΜΟ για μείωση των GHG ρύπων, χρειάζεται και αυτή με τη σειρά της να διαμορφώσει προηγμένα ship designs, εκμεταλλευόμενη τόσο τις ήδη υπάρχουσες, όσο και τις νέες τεχνολογίες” είπε ο κ. Trond Hodne, Sales & Marketing Director του DNV GL. “Αυτή η συνεργασία καταδεικνύει πόσα πολλά οφέλη μπορούν να προκύψουν από μία τέτοια προσέγγιση.

Το design μειώνει κατά το ήμισυ το EEDI και θέτει νέα δεδομένα για bulk carriers με χαμηλά ποσοστά ρύπανσης. Η σχέση μας με την Oshima κρατάει πολλά χρόνια και ευελπιστούμε να συνεχίσουμε αυτή τη συνεργασία και στο μέλλον.”

1_Oshima_Ultramax_2030_design

Φωτό: DNV GL

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.