«Της μόδας» μία περιβαλλοντικά βιώσιμη εφοδιαστική αλυσίδα

«Της μόδας» μία περιβαλλοντικά βιώσιμη εφοδιαστική αλυσίδα

118
«Της μόδας» μία περιβαλλοντικά βιώσιμη εφοδιαστική αλυσίδα

Η liner ναυτιλία έχει έμπρακτα αποδείξει ότι πρωτοπορεί τόσο σε όρους καινοτομίας και ψηφιοποίησης όσο και όρους «πράσινης» κουλτούρας. Πιο πρόσφατο παράδειγμα αποτελεί η μεγαλύτερη εταιρεία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων του κόσμου, Maersk, η οποία εγκαινίασε μία νέα καινοτομία για ορυκτά-ουδέτερες μεταφορές.

Πιο συγκεκριμένα, η Maersk έχει ξεκινήσει την εφαρμογή ενός ορυκτά ουδέτερου προϊόντος ειδικά σχεδιασμένου για πελάτες, οι οποίοι επιζητούν την μετάβαση προς μια βιώσιμη εφοδιαστική αλυσίδα, με την εταιρεία ρουχισμού H&M να αποτελεί την πρώτη που εισακούει στο κάλεσμα του δανέζικου κολοσσού.

Το project περιλαμβάνει την χρήση βιοκαυσίμου από τα πλοία, το οποίο αποτελεί ουσιαστικά το ίδιο προϊόν πρόσμιξης με cooking oil και δοκιμάστηκε επιτυχώς από τις Dutch Sustainability Growth Coalition (DSGC) και Shell.

Κατά συνέπεια, η Maersk δίνει τη δυνατότητα στον όμιλο H&M να μειώσει το περιβαλλοντικό του αποτύπωμα με την Helena Helmersson, COO του ομίλου να αναφέρει ότι στόχος έως το 2040 είναι η εταιρεία να αποτελεί «περιβαλλοντικά θετική» και αυτό απαιτεί την συνεργασία με όλους τους εμπλεκόμενους στην εφοδιαστική αλυσίδα.