Υπέρ και κατά στην χρήση του LNG ως ναυτιλιακού καυσίμου

Υπέρ και κατά στην χρήση του LNG ως ναυτιλιακού καυσίμου

310
Υπέρ και κατά στην χρήση του LNG ως ναυτιλιακού καυσίμου

Εν όψει Sulphur Cap 2020 ο πετρελαϊκός και ενεργειακός κολοσσός Shell διαβλέπει μια ολοένα και αυξανόμενη προτίμηση προς το LNG από την παγκόσμια ναυτιλιακή κοινότητα, καθώς παρατηρείται ευρεία χρήση του ως ναυτιλιακό καύσιμο από πλοία όλων των κατηγοριών.

Ο κ. Nick Potter, General Manager, Shipping & Maritime, Asia Pacific Middle East της Shell Trading, επεσήμανε ότι κατά το περασμένο έτος καταγράφηκε σημαντική άνοδος στην χρήση του LNG ως ναυτιλιακού καυσίμου παγκοσμίως, καθώς συμβάλλει σε μείωση των εκπομπών οξειδίων του αζώτου και διοξειδίου του άνθρακα από τα πλοία κατά 85% και κατά 21%, αντίστοιχα.

Ωστόσο, από μόνο του το LNG σύμφωνα με την Shell δεν μπορεί να ανταποκριθεί πλήρως στους στόχους των διεθνών περιβαλλοντικών κανονισμών. Ως προς την επίτευξη των συγκεκριμένων στόχων μπορεί να συμβάλει η υιοθέτηση εναλλακτικών καυσίμων, όπως το bioLNG και το συνθετικό LNG.

Επιπρόσθετα, μια σημαντική πρόκληση αναφορικά με την ευρύτερη χρήση του LNG ως ναυτιλιακού καυσίμου είναι και η διαθεσιμότητα κατάλληλων υποδομών για τον εφοδιασμό των πλοίων.

Σύμφωνα με τον κ. Potter ο αριθμός των LNG bunker vessels διπλασιάστηκε πέρυσι σε παγκόσμιο επίπεδο, ενώ υπάρχουν οι υποδομές εφοδιασμού των πλοίων σε Σιγκαπούρη, Μαλαισία, Κίνα, Κορέα και Ιαπωνία με την δυνατότητα επέκτασης του εν λόγω δικτύου και σε άλλες χώρες μελλοντικά.

Να σημειωθεί ότι η Shell προβλέπει ότι έως το 2035 η ζήτηση για την χρήση του LNG ως ναυτιλιακού καυσίμου αναμένεται ότι θα αγγίξει τους 35 εκατ. τόνους.

Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.