
Στην Ελλάδα βρέθηκε ο κ. David Peyman, αναπληρωτής υφυπουργός Εξωτερικών των ΗΠΑ, υπεύθυνος για τις διεθνείς κυρώσεις του State Department, όπου και πραγματοποίησε συναντήσεις με αξιωματούχους της ελληνικής κυβέρνησης, εκπροσώπους της πλοιοκτησίας και της ευρύτερης ναυτιλιακής βιομηχανίας.
Σκοπός της επίσκεψης, όπως ανέφερε ο ίδιος ο κ. Peyman στα Ναυτικά Χρονικά ήταν η διεξαγωγή συζητήσεων, τόσο με την ελληνική κυβέρνηση, όσο και με τον Πρόεδρο Ελλήνων Εφοπλιστών κ. Θεόδωρο Βενιάμη, προκειμένου να τους ενημερώσει αναφορικά με παραβιάσεις των αμερικανικών κυρώσεων προς το Ιράν από ελληνικών συμφερόντων πλοία και να για ζητήσει τη συνεργασία τους στην αντιμετώπιση του φαινομένου.
Ο κ. David Peymann ανέφερε πως στο παρελθόν πολλά ιρανικά δεξαμενόπλοια απενεργοποιούσαν τους αναμεταδότες τους (AIS) για να αποκρύψουν την πραγματική τους θέση, μια πρακτική που φαίνεται πως το τελευταίο διάστημα έχει υιοθετηθεί και από ορισμένες διαχειρίστριες εταιρείες στα πλοία τους.
«Η μεγάλη πλειοψηφία των ελληνικών διαχειριστριών εταιρειών πράττουν ορθά» ανέφερε ο αναπλ. Υφυπουργός εξωτερικών, ωστόσο εστιάστηκε σε ολιγάριθμες εταιρείες οι οποίες διακινδυνεύουν τη θαλάσσια ασφάλεια και δημιουργούν ισχυρά πλήγματα στη φήμη της ναυτιλιακής βιομηχανίας.
Σημειώνεται πως η Ουάσιγκτον ανακοίνωσε το Μάιο πως δεν θα υπάρξει περαιτέρω παράταση στις εξαιρέσεις των κυρώσεων απέναντι στο Ιράν, θέτοντας σε πλήρη ισχύ τις κυρώσεις για τις εισαγωγές ιρανικού πετρελαίου.
Η αποκλειστική συνέντευξη του αναπληρωτή υφυπουργού εξωτερικών, στενού συνεργάτη του Προέδρου Τραμπ θα δημοσιευθεί στο τεύχος Μαΐου των Ναυτικών Χρονικών.
Η επίσκεψη του Αμερικανού αξιωματούχου υποδηλώνει σαφώς τη διάθεση του προέδρου Τραμπ απέναντι στην Τεχεράνη αλλά και σε όσους δεν συμμορφώνονται με τις απαιτήσεις του Λευκού Οίκου.
Φωτό: Ναυτικά Χρονικά
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Συνέντευξη του Νικόλα Δ. Πατέρα, Προέδρου και CEO της Contships Management Inc.
Στις 27 Ιουνίου, η ναυτιλιακή εταιρεία Hanwha Shipping, θυγατρική του νοτιοκορεατικού ομίλου Hanwha, προχώρησε σε μια σημαντική ανακοίνωση, που σηματοδοτεί την επέκταση της παρουσίας…
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Πτώση καταγράφουν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου, την Παρασκευή 4 Ιουλίου, στον απόηχο της δέσμευσης του Ιράν ότι θα τηρήσει τη Συνθήκη Μη Διάδοσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ