
Επίθεση καταγράφηκε σε εμπορικό πλοίο από ενόπλους με τουφέκια και χειροβομβίδες ληστές στον Κόλπο της Γουινέας.
Το περιστατικό συνέβη στις 10 Απριλίου όταν ένοπλοι ληστές επιβιβάστηκαν στο πλοίο και το κατέλαβαν για τέσσερις ολόκληρες μέρες.
Το περιστατικό έγινε γνωστό όταν το περιπολικό σκάφος του Πολεμικού Ναυτικού της Ισπανίας εντόπισε το εμπορικό πλοίο να πλέει με ασταθή πορεία. Αμέσως το περιπολικό προσέγγισε το εμπορικό πλοίο, με αποτέλεσμα οι επιδρομείς να τραπούν σε φυγή.
Ο πλοίαρχος του πλοίου, σύμφωνα με το LSS- SAPU, δήλωσε ότι οι επιδρομείς είχαν θέσει υπό τον έλεγχό τους το πλοίο για τέσσερις ημέρες, απενεργοποιώντας το σύστημα AIS (Automatic Identification System) του πλοίου.
Κατά την διάρκεια της κατάληψης, οι ληστές προέβησαν σε κλοπή μετρητών, καθώς και τιμαλφών από το πλήρωμα του πλοίου, ενώ το ευτυχές είναι ότι δεν σημειώθηκε από το περιστατικό κάποιος τραυματισμός μέλους του πληρώματος.
Το εμπορικό πλοίο μετά το περιστατικό κατευθύνθηκε προς το Λάγος της Νιγηρίας.
Ο Κόλπος της Γουινέας εξακολουθεί να αποτελεί μία από τις πιο επικίνδυνες περιοχές του κόσμου σε ό,τι αφορά τις πειρατικές και ληστρικές επιθέσεις σε πλοία.
Το πρώτο τρίμηνο του 2019 εκτιμάται ότι στην λόγω θαλάσσια περιοχή σημειώθηκαν 14 επιθέσεις σε πλοία, ενώ 30 ναυτικοί έπεσαν θύματα ομηρίας.
Οι ναυτικές δυνάμεις στην περιοχή συστήνουν στα πλοία να αποφεύγουν την μείωση της ταχύτητάς τους όταν διέρχονται από τον Κόλπο της Γουινέας, ενώ οι ναυτικοί θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί για την ύπαρξη μικρών σκαφών στην περιοχή, ιδιαίτερα τη νύχτα.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Συνέντευξη του Νικόλα Δ. Πατέρα, Προέδρου και CEO της Contships Management Inc.
Στις 27 Ιουνίου, η ναυτιλιακή εταιρεία Hanwha Shipping, θυγατρική του νοτιοκορεατικού ομίλου Hanwha, προχώρησε σε μια σημαντική ανακοίνωση, που σηματοδοτεί την επέκταση της παρουσίας…
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Πτώση καταγράφουν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου, την Παρασκευή 4 Ιουλίου, στον απόηχο της δέσμευσης του Ιράν ότι θα τηρήσει τη Συνθήκη Μη Διάδοσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ