«Θολό» το τοπίο στην αγορά ξηρού φορτίου

«Θολό» το τοπίο στην αγορά ξηρού φορτίου

437
«Θολό» το τοπίο στην αγορά ξηρού φορτίου

Από τα τέλη του 2018 έως σήμερα το ευνοϊκό περιβάλλον στην ναυλαγορά του dry έχει αλλάξει άρδην λόγω μιας σειράς παραγόντων: οι εμπορικές διενέξεις ΗΠΑ-Κίνας, το κινεζικό Νέο Έτος, τα μειωμένα ποσοστά ανάπτυξης του παγκόσμιου ΑΕΠ και η κατάρρευση φράγματος σε ορυχείο της Vale στην Βραζιλία φαίνεται να έπαιξαν ένα σημαντικό ρόλο στη διαμόρφωση του BDI.

Τα παραπάνω σημειώνει ο Ng Siu Fai, πρόεδρος του ΔΣ της Jinhui Holding, με αφορμή την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων της εισηγμένης στο Χρηματιστήριο του Χονγκ Κονγκ εταιρείας.

Ωστόσο για το άμεσο μέλλον ο επικεφαλής της Jinhui Holding φάνηκε αισιόδοξος καθώς όπως τονίζει η αβεβαιότητα του αύριο λόγω των νέων περιβαλλοντικών κανονισμών σε συνδυασμό με το αυστηρότερο εποπτικό πλαίσιο που υιοθετούν οι τράπεζες για την χρηματοδότηση νεότευκτων δεν παρέχουν τα κατάλληλα κίνητρα στους πλοιοκτήτες για νέες παραγγελίες, γεγονός άκρως θετικό για την ναυλαγορά στα bulk carriers.

Μένει να δούμε πως θα “αντιδράσει” η ναυλαγορά εν μέσω ενός μεγάλου αριθμού προκλήσεων αλλά και ευκαιριών.

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.