
Ο πρόεδρος και CEO της K Line, κ. Eizo Murakami, στην ετήσια καθιερωμένη ανακοίνωσή του αναφέρθηκε στην σταδιακή βελτίωση της οικονομίας που καταγράφηκε παγκοσμίως κατά τη διάρκεια του 2018, παρά την οικονομική αστάθεια σε ορισμένες αναπτυσσόμενες αγορές όπως η Κεντρική και η Νότια Αμερική, καθώς και την υποτίμηση του νομίσματος σε Αργεντινή και Τουρκία.
Στον απολογισμό του για το 2018 ο κ. Mukarami δεν παρέλειψε να αναφερθεί στις αυξανόμενες πολιτικές εμπορικού προστατευτισμού με τις ΗΠΑ να «πρωτοστατούν» σε αυτόν τομέα, επηρεάζοντας την παγκόσμια οικονομία και κατ’ επέκταση το εμπόριο.
Αναφορικά με το 2019, σύμφωνα με τον πρόεδρο και CEO της K Line, εκτιμάται ότι θα συνεχιστεί η βαθμιαία βελτίωση της παγκόσμιας οικονομίας, ωστόσο οι εμπορικές διενέξεις ΗΠΑ- Κίνας, η αστάθεια σε Μέση Ανατολή λόγω των διεθνών εντάσεων αναφορικά με το Ιράν και την Σαουδική Αραβία, όπως επίσης και το «διαζύγιο» Ην. Βασιλείου με Ε.Ε. θα οδηγήσουν την αγορά σε μία γενικότερη αβεβαιότητα.
Σε ό,τι αφορά τις θαλάσσιες μεταφορές ο κ. Mukarami επεσήμανε ότι η βελτίωση των οικονομικών συνθηκών έχει αυξήσει τη ζήτηση για το δια θαλάσσης εμπόριο.
Κατά τη διάρκεια του πρώτου εξαμήνου του 2018 η K Line κατέγραψε κέρδη στην αγορά των dry bulk carrier, όπως και στην αγορά των tankers λόγω εξασφάλισης ναυλώσεων μεσόπροθεσμης ή μακροπρόθεσμης διάρκειας.
Από την άλλη πλευρά, αρνητικά οικονομικά αποτελέσματα κατέγραψε η εταιρεία των containerships, ενώ σταθερά έσοδα συνέχισε να έχει από την αγορά των product tankers των car carriers αλλά και από τον τομέα των υπηρεσιών logistics.
Κατά τη διάρκεια του δεύτερου εξαμήνου του 2018 η K Line επικεντρώθηκε σε ζητήματα που έχρηζαν άμεσης αντιμετώπισης με στόχο την βελτίωση των οικονομικών της αποτελεσμάτων με γνώμονα το τριετές μεσοπρόθεσμο πλάνο της για την αναδιαμόρφωση του χαρτοφυλακίου δραστηριοτήτων της, την πρόωθηση μιας προηγμένης στρατηγικής και την ανάληψη πρωτοβουλιών για την προστασία του περιβάλλοντος, την ενίσχυση της επιχειρηματικής κοινωνικής της ευθύνης, την χρήση ψηφιακών εργαλείων κ.ά.
Στο πλαίσιο αναδιαμόρφωσης του χαρτοφυλακίου δραστηριοτήτων της η K Line έχει θέσει ως στόχο να επικεντρωθεί κυρίως στην αγορά των dry bulk carriers, των car carriers, της ενέργειας και των υπηρεσιών logistics, προχωρώντας σε spin off για τα containerships της.
Φωτό: K Line
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Queensway ολοκλήρωσε με επιτυχία την επίβλεψη ενός νεότευκτου έργου, επιβλέποντας κάθε στάδιο, από την κοπή του χάλυβα έως την τελική παράδοση, με ακρίβεια…
Ο πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ ανακοίνωσε την απόφασή του για επιβολή δασμών 50% στις εισαγωγές από τη Βραζιλία, κοινοποιώντας μέσω Truth Social την…
Δύο μεγάλες αναπλάσεις του δήμου Λαυρεωτικής στις δύο μεγάλες πόλεις του, φιλοδοξούν όχι μόνο να αλλάξουν την αισθητική εικόνα, αλλά να βελτιώσουν τόσο την…
Με την προσθήκη ενός νέου Airbus A320neo, που συνδυάζει υψηλή απόδοση και σημαντικά μειωμένο περιβαλλοντικό αποτύπωμα, ενισχύει τον στόλο της η αεροπορική εταιρεία SKY…
Η κυβέρνηση του Ισραήλ και το παλαιστινιακό ισλαμιστικό κίνημα Χαμάς μπορεί να καταλήξουν σε συμφωνία κατάπαυσης του πυρός και απελευθέρωσης ομήρων που παραμένουν στη…
Tα τελευταία χρόνια, η πετρελαϊκή βιομηχανία της Λιβύης δοκιμάζεται από εγχώριες αναταραχές και συγκρούσεις, που έβαλαν «λουκέτο» σε ορισμένα πεδία πετρελαίου της χώρας και…
Καθώς η Μόσχα «ποντάρει» δυναμικά στο Βόρειο Πέρασμα, ως μια βιώσιμη εναλλακτική της Διώρυγας του Σουέζ για το θαλάσσιο εμπόριο Ασίας-Ευρώπης, στο επίκεντρο της…
Τη «γέννηση» του μεγαλύτερου ναυπηγικού conglomerate παγκοσμίως ενέκρινε πρόσφατα το Χρηματιστήριο της Σαγκάης (SSE), σηματοδοτώντας ένα ορόσημο για την παγκόσμια ναυπηγική βιομηχανία. Συγκεκριμένα, το…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ