Tα κόστη από τους αυστηρότερους περιβαλλοντικούς κανονισμούς του ΙΜΟ για τη χρήση αποθειωμένων καυσίμων από τα πλοία αναμένεται να αγγίξουν τα $2 δις τον χρόνο, αναφέρει με ανακοίνωσή της η MSC.
Παράλληλα, στη σχετική ανακοίνωσή της, η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων παγκοσμίως αναφέρει ότι από 1/1/2019 θα εισαγάγει ένα νέο σύστημα χρεώσεων προκειμένου να ανταποκριθεί στα υψηλότερα κόστη καυσίμων.
Τέλος, να σημειωθεί ότι η MSC έχει επιλέξει να χρησιμοποιήσει καύσιμα χαμηλής περιεκτικότητας αλλά και scrubbers για τα πλοία της ακολουθώντας μια συνδυασμένη πολιτική προκειμένου να ανταποκριθεί στους νέους κανονισμούς του ΙΜΟ.