Νέος υπολογισμός κόστους καυσίμων στις τακτικές γραμμές ενόψει sulphur cap 2020

Νέος υπολογισμός κόστους καυσίμων στις τακτικές γραμμές ενόψει sulphur cap 2020

69
Νέος υπολογισμός κόστους καυσίμων στις τακτικές γραμμές ενόψει sulphur cap 2020

Ο γερμανικός κολοσσός Hapag-Lloyd ανακοίνωσε την Δευτέρα 8 Οκτωβρίου την ανάπτυξη του συστήματος Marine Fuel Recovery (MFR) ως του πλέον διαφανούς και δίκαιου τρόπου υπολογισμού του κόστους των καυσίμων για τους πελάτες του, καθώς οδεύουμε ολοταχώς προς τους νέους περιβαλλοντικούς κανονισμούς του ΙΜΟ.

Ο MFR θα περιλαμβάνει την αυτόματη προσθήκη τελών για την αντιμετώπιση δαπανηρότερων καθαρών καυσίμων από το δ’ τρίμηνο του 2019.

Σημειώνεται ότι ο MFR θα επανεξετάζεται ανά τρίμηνο (ή ανά μήνα σε περίπτωση που οι διακυμάνσεις των τιμών των καυσίμων υπερβαίνουν τα $45/τόνο) και θα λαμβάνει υπόψη διάφορες παραμέτρους όπως την κατανάλωση του containership ανά ημέρα, ο τύπος του καυσίμου (HSFO, LSFO) & η τιμή του.

 HP