
Tα οικονομικά της αποτελέσματα για τo β’ τρίμηνο του 2018, το οποίο ολοκληρώθηκε στις 30 Ιουνίου, ανακοίνωσε η StealthGas.
Συγκεκριμένα τα έσοδα της εταιρείας κατά το εν λόγω διάστημα ανήλθαν στα $43,4 εκατ. αυξημένα κατά $4,1 εκατ. ή 10,4% συγκριτικά με τα $39,3 εκατ. του β’ τριμήνου του 2017. Παράλληλα η StealthGas κατέγραψε προσαρμοσμένα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων $20 εκατ. όταν το αντίστοιχο διάστημα πέρσι τα κέρδη της προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων κινήθηκαν στα $15,5 εκατ.
Επιπρόσθετα της προσαρμοσμένα της έσοδα για το β’ τρίμηνο του 2018 διαμορφώθηκαν στα $3,6 εκατ., αριθμός που μεταφράζεται σε $0,09/μετοχή όταν ένα χρόνο πριν η εταιρεία κατέγραφε προσαρμοσμένα έσοδα $1,5 εκατ. ή 0,04/μετοχή.
Ωστόσο κατά το ίδιο διάστημα η ελληνικών συμφερόντων εταιρεία κατέγραψε ζημίες απομείωσης της τάξης των $3,8 εκατ. για πέντε πλοία της με τις συνολικές της ζημίες να διαμορφώνονται εν τέλει στα $0,4 εκατ., μειωμένα σαφώς από τα $1,7 εκατ. του β’ τριμήνου του 2017.
Όσον αφορά το α’ εξάμηνο του τρέχοντος έτος η StealthGas κατέγραψε έσοδα ύψους $83,1 εκατ. Αναφερόμενος στα οικονομικά αποτελέσματα, ο Πρόεδρος του Δ.Σ της StealthGas, Michael Jolliffe, τόνισε ότι ενώ η ναυλαγορά στον εν λόγω κλάδο κινήθηκε σε χαμηλά επίπεδα, το β’ τρίμηνο του έτους ήταν αρκετά ισχυρό για την εταιρεία του καθότι πέτυχε λειτουργική αξιοποίηση 97,8%, η οποία αποτελεί την κορυφαία της επίδοση από το 2014.
Από την πλευρά του o CEO της StaelthGas, Χάρης Βαφειάς, μιλώντας στη tradewinds τόνισε ότι η μετοχή της εταιρείας, η οποία διαπραγματεύεται στο Νasdaq, είναι η «φθηνότερη» μεταξύ των μετοχών του κλάδου και δεν ανταποκρίνεται στην πραγματική της αξία ενώ εκτίμησε ότι η ανακοίνωση των εταιρικών αποτελεσμάτων θα της δώσουν την απαραίτητη ώθηση.
Τέλος ο κ. Βαφειάς απευθυνόμενος σε όσους επιθυμούν να επενδύσουν στην αγορά των LPG ανέφερε ότι η μετοχής της StealthGas αποτελεί την ιδανικότερη επιλογή με το χαμηλότερο ρίσκο εξαιτίας της μεγάλης αξίας του στόλου της εταιρείας αλλά και της μικρής μόχλευσης.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Συνέντευξη του Νικόλα Δ. Πατέρα, Προέδρου και CEO της Contships Management Inc.
Στις 27 Ιουνίου, η ναυτιλιακή εταιρεία Hanwha Shipping, θυγατρική του νοτιοκορεατικού ομίλου Hanwha, προχώρησε σε μια σημαντική ανακοίνωση, που σηματοδοτεί την επέκταση της παρουσίας…
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Πτώση καταγράφουν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου, την Παρασκευή 4 Ιουλίου, στον απόηχο της δέσμευσης του Ιράν ότι θα τηρήσει τη Συνθήκη Μη Διάδοσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ