
Σύμφωνα με έρευνα μεγάλου ειδησεογραφικού οίκου σε θέματα Logistics, η χρήση των drones για την μεταφορά φορτίων αναμένεται να «επεκταθεί» πολύ νωρίτερα λόγω της έλλειψης πιλότων στην πολιτική αεροπορία αλλά και εξαιτίας του περιοριζόμενου αριθμού των εξειδικευμένων αεροσκαφών μεταφοράς εμπορευμάτων. Kατά την Loadstar, τα προαναφερθέντα προβλήματα ενδέχεται να οδηγήσουν στην ραγδαία ανάπτυξη της χρήσης των drones, ώστε να μεταφέρονται πιο γρήγορα και πιο οικονομικά τα φορτία.
Η έλλειψη κυβερνητών αεροσκαφών είναι σήμερα η πιο σοβαρή ανησυχία για τους μεταφορείς φορτίων. Σύμφωνα με μελέτη που δημοσίευσε τον περασμένο χρόνο η αμερικανική Boeing, περισσότεροι από 637.000 πιλότοι θα χρειάζονταν μεταξύ 2017 και 2037.
Από την άλλη πλευρά σύμφωνα με τις έρευνες της ECA (European Cockpit Association) δεν υφίσταται, όπως υποστηρίζουν τα μέσα ενημέρωσης, «απειλητική έλλειψη χειριστών». Αντιθέτως, η ECA εκτιμά ότι σε αρκετά ευρωπαϊκά κράτη υπάρχει μεγάλος αριθμός άνεργων πιλότων, με το μέσο όρο του ποσοστού ανεργίας στον συγκεκριμένο επαγγελματικό κλάδο να κυμαίνεται πέριξ του 15%. Επιπροσθέτως, ο Capt. Tim Canoll, Πρόεδρος της ALPA (Air Line Pilots Association) παρατήρησε ότι και στις ΗΠΑ ο αριθμός των χειριστών που θα μπορούσαν να εργαστούν στον κλάδο υπερβαίνει κατά πολύ τον αριθμό των θέσεων εργασίας.
Στην Κίνα, πάντως, τα drones έχουν αρχίσει ήδη να κάνουν τις πρώτες εμφανίσεις τους μεταφέροντας μικρά φορτία σε απομακρυσμένες τοποθεσίες, όπου δεν μπορούν να προσγειωθούν αεροσκάφη ή να εξυπηρετηθούν από τραίνα ή αστικά λεωφορεία . Επίσης, στον Καναδά θα πραγματοποιηθούν το επόμενο διάστημα δοκιμές στα drones για να διανέμουν τρόφιμα, φάρμακα και άλλες προμήθειες σε απομακρυσμένες κοινότητες της χώρας.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Συνέντευξη του Νικόλα Δ. Πατέρα, Προέδρου και CEO της Contships Management Inc.
Στις 27 Ιουνίου, η ναυτιλιακή εταιρεία Hanwha Shipping, θυγατρική του νοτιοκορεατικού ομίλου Hanwha, προχώρησε σε μια σημαντική ανακοίνωση, που σηματοδοτεί την επέκταση της παρουσίας…
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Πτώση καταγράφουν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου, την Παρασκευή 4 Ιουλίου, στον απόηχο της δέσμευσης του Ιράν ότι θα τηρήσει τη Συνθήκη Μη Διάδοσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ