
Το πρώτο πλοίο που χρησιμοποιεί για την κίνησή του ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και υδρογόνο, το οποίο φέρει το όνομα «Energy Observer», ελλιμενίστηκε στην Μαρίνα Φλοίσβου την Τρίτη 19 Ιουνίου 2018 αφού το προηγούμενο διάστημα βρέθηκε στη Μύκονο για 2 ημέρες.
Επισημαίνεται ότι το πλοίο τύπου καταμαράν, το οποίο ουσιαστικά αποτελεί το πρώτο ενεργειακά αυτόνομο πλοίο καθώς κινείται μέσω της ενέργειας που παρέχουν μπαταρίες υδρογόνου χωρίς να επιβαρύνει το περιβάλλον όπως υποστηρίζει η εταιρεία, επισκέπτεται τη χώρα μας στο πλαίσιο του σύγχρονου «γύρου του κόσμου» που πραγματοποιεί. Συγκεκριμένα το «Energy Observer» αναμένεται να προσεγγίσει 101 λιμάνια σε 50 χώρες στο ταξίδι του διάρκειας 6 ετών.
Έτσι λοιπόν μετά τον γύρο της Γαλλίας που πραγματοποίησε το 2017, το πιο φιλικό προς το περιβάλλον πλοίο θα αγκυροβολήσει στην Μαρίνα Φλοίσβου μέχρι τις 23 Ιουνίου 2018. Υπενθυμίζεται ότι προς το παρόν το «Energy Observer» έχει προσεγγίσει 18 λιμάνια παγκοσμίως.
Σκοπός του πρώτου σκάφους καύσης υδρογόνου είναι η πλήρης απεξάρτησή του από τη χρήση πετρελαίου και ο περιορισμός των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα προς στο περιβάλλον μέσω της χρήσης ανανεώσιμων πηγών ενέργειας όπως αιολικής και ηλιακής.
Φαίνεται λοιπόν ότι το «Energy Observer» επέλεξε και την Ελλάδα μεταξύ άλλων χωρών ώστε να περάσει το μήνυμα του ότι τα ενεργειακά αποδοτικά πλοία αποτελούν πλέον γεγονός καθιστώντας με αυτόν τρόπο την μετάβαση στα πλοία του αύριο πιο ομαλή.
Φωτό: energy-observer.org
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Εν μέσω ριζικών αλλαγών στο πεδίο των ανακυκλώσεων πλοίων, με την έναρξη της ισχύος της Σύμβασης του Χονγκ Κονγκ, ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η δραστηριότητα…
Σοβαρό ένοπλο επεισόδιο σημειώθηκε στη νότια Ερυθρά Θάλασσα, όταν ομάδα ενόπλων που επέβαινε σε μικρά σκάφη εξαπέλυσε, σύμφωνα με πληροφορίες, επίθεση σε υπό ελληνικό…
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ