
Με αφορμή την έκθεση των Ποσειδωνίων, το Dubai Maritime City Authority θα προβάλει για μια ακόμη φορά τις δυνατότητες που δίνει το Εμιράτο σε εταιρείες που θέλουν να εκμεταλλευτούν την γεωγραφική του θέση, αλλά και την φορολογική του νομοθεσία.
Τα στοιχεία που μας κοινοποίησε η Αρμόδια Αρχή έχουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον και αντικατοπτρίζουν την προσπάθεια των λιλιπούτειων κρατιδίων της Ασίας να προσελκύουν ναυτιλιακά κεφάλαια.
Η συνεισφορά του τομέα της ναυτιλίας στο ΑΕΠ του Εμιράτου του Ντουμπάι αυξήθηκε σημαντικά, γεγονός που αντανακλά την αυξανόμενη συμβολή του τομέα στην τοπική οικονομία, η οποία παρουσίασε ανάπτυξη με τον πρωτοφανή ρυθμό του 25% το διάστημα 2011-2015. Το γεγονός αυτό επιβεβαιώνει την επιτυχία του Ντουμπάι όσον αφορά τον στόχο να εξελιχθεί σε ένα από τα πλέον ανταγωνιστικά, διακεκριμένα και ολοκληρωμένα ναυτιλιακά κέντρα στον κόσμο. Η στρατηγική στον τομέα της ναυτιλίας, που χάραξε και υλοποιεί η Dubai Maritime City Authority προάγει την ανταγωνιστικότητα της τοπικής ναυτιλίας και την παρακολούθηση των εξελίξεων σε περιφερειακό και διεθνές επίπεδο, με στόχο τη διατήρηση της ασφάλειας, της βιωσιμότητας και της ακεραιότητας του κλάδου.
Ο κ. Amer Ali, Εκτελεστικός Διευθυντής της Dubai Maritime City Authority, δήλωσε: «Η DMCA συνεχίζει να αναπτύσσει και να υλοποιεί πρωτοβουλίες στρατηγικής σημασίας που εστιάζουν στη διαμόρφωση ενός ναυτιλιακού περιβάλλοντος που προσελκύει ηγέτιδες δυνάμεις της ναυτιλίας από ολόκληρο τον κόσμο. Παρέχει επίσης όλη την αναγκαία νομοθεσία και τις απαιτούμενες υποδομές για την υποστήριξη όλων των παραγόντων που συναποτελούν το cluster της ναυτιλίας, και ιδίως των ναυτιλιακών μεταφορών, των λιμένων, των δραστηριοτήτων ναυτικής μηχανολογίας, της κατάρτισης και των υπηρεσιών ναυτιλιακής υποστήριξης. Όλοι αυτοί οι παράγοντες συνδιαμορφώνουν ισχυρά θεμέλια για τη μεγιστοποίηση της συνεισφοράς του τομέα της ναυτιλίας στην τοπική οικονομία».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Συνέντευξη του Νικόλα Δ. Πατέρα, Προέδρου και CEO της Contships Management Inc.
Στις 27 Ιουνίου, η ναυτιλιακή εταιρεία Hanwha Shipping, θυγατρική του νοτιοκορεατικού ομίλου Hanwha, προχώρησε σε μια σημαντική ανακοίνωση, που σηματοδοτεί την επέκταση της παρουσίας…
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Πτώση καταγράφουν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου, την Παρασκευή 4 Ιουλίου, στον απόηχο της δέσμευσης του Ιράν ότι θα τηρήσει τη Συνθήκη Μη Διάδοσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ