
Η Eniram, μια εταιρεία της Wärtsilä, έχει υπογράψει ένα Μνημόνιο Συμφωνίας (MoU) με την εταιρεία Arista Shipping που εδρεύει στην Αθήνα, για τη συμμετοχή της στην πρωτοβουλία Project Forward, την οποία διευθύνει η Arista. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα έχει οδηγήσει στην ανάπτυξη ενός πλοίου μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου το οποίο διαθέτει ένα άνευ προηγουµένου υψηλό επίπεδο ενεργειακής απόδοσης. Ο σχεδιασμός του εν λόγω πλοίου βασίζεται στην πρόωση από καύσιμο LNG, ενώ η συμβολή της Eniram θα είναι να βοηθήσει στην ανάπτυξη εργαλείων παρακολούθησης και βελτιστοποίησης.
Η επιλογή της Eniram για να συμμετάσχει στο συγκεκριμένο πρόγραμμα στηρίχθηκε στο πολύ καλό ιστορικό επιδόσεών της και στις ικανότητές της σε ό,τι αφορά την αξιοποίηση δεδομένων πλοίων και τη μοντελοποίηση για την παροχή συστάσεων με στόχο τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας. Ο σχεδιασμός του πλοίου θα επιτρέπει τη συμμόρφωση με όλους τους γνωστούς, εφαρμόσιμους και αναμενόμενους κανονισμούς που έχει προτείνει ο Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός (ΙΜΟ), όπως είναι ο Δείκτης Σχεδιασμού Ενεργειακής Απόδοσης, ο κανονισμός για τις εκπομπές SOx και ο κανονισμός NOx Tier III, χωρίς καμία μετεπεξεργασία.
“Το Project Forward αντιπροσωπεύει ένα ορόσημο για τη ναυτιλιακή βιομηχανία, μιας και φέρνει μια σημαντική ασυνέχεια στον παραδοσιακό σχεδιασμό και την απόδοση των πλοίων. Το έργο καθιερώνει το LNG ως ένα παγκόσμιο καύσιμο πλοίων και καλωσορίζουμε τη συμμετοχή της Eniram σε αυτό. Έχουν αποδεδειγμένη τεχνογνωσία στην τεχνολογία διαχείρισης ενέργειας, και αυτή η τεχνογνωσία θα έχει τεράστια σημασία. Στόχος του έργου είναι να φτάσουμε σε ένα πλήρως αναπτυγμένο εργαλείο υποστήριξης αποφάσεων, το οποίο θα είναι εξαιρετικά πολύτιμο στο να μας επιτρέπει να προβλέπουμε, να παρακολουθούμε, να βελτιστοποιούμε και να αποδεικνύουμε την πραγματική απόδοση των πλοίων”, αναφέρει ο κ.Αντώνης Τρακάκης, Τεχνικός Διευθυντής της Arista Shipping.
Η Arista Shipping έχει υπογράψει μια επιστολή προθέσεως με τη Yangzijiang Shipbuilding (YZJ) για την κατασκευή μιας σειράς μέχρι 20 φορτηγών πλοίων με βάση το νέο σχεδιασμό.
Φωτό: Arista Shipping
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Συνέντευξη του Νικόλα Δ. Πατέρα, Προέδρου και CEO της Contships Management Inc.
Στις 27 Ιουνίου, η ναυτιλιακή εταιρεία Hanwha Shipping, θυγατρική του νοτιοκορεατικού ομίλου Hanwha, προχώρησε σε μια σημαντική ανακοίνωση, που σηματοδοτεί την επέκταση της παρουσίας…
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Πτώση καταγράφουν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου, την Παρασκευή 4 Ιουλίου, στον απόηχο της δέσμευσης του Ιράν ότι θα τηρήσει τη Συνθήκη Μη Διάδοσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ