
Η INTERCARGO εξέδωσε πρόσφατα το «Bulk Carrier Casualty Report», σύμφωνα με το οποίο παρουσίασε τα ατυχήματα σε bulk carriers και τις απώλειες των ανθρώπινων ζωών κατά την περίοδο 2008-2017.
Μεταξύ της περιόδου 2008-2017, καταγράφηκαν 53 ατυχήματα bulk carriers, χωρητικότητας 10.000 τόνων, ενώ 202 ναυτικοί έχασαν την ζωή τους.
Σύμφωνα με μία ανάλυση που διεξήγαγε η INTERCARGO, στο πλαίσιο της συγκεκριμένης έκθεσής της, από το 1994 έως και σήμερα έχει καταγραφεί μία σταδιακή μείωση στον αριθμό των ναυτικών που έχασαν την ζωή τους, αλλά και στον αριθμό των πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου.
Οι παράγοντες που συνέβαλαν στη μείωση των ατυχημάτων ήταν η εισαγωγή επαρκών απαιτήσεων ασφαλείας από τις χώρες μέλη του IMO, ο ρόλος του IACS, οι επιθεωρήσεις των port state controls και οι επενδύσεις που πραγματοποιήθηκαν από τη ναυτιλιακή κοινότητα που απασχολείται στην αγορά του χύδην ξηρού φορτίου.
Αναφορά έγινε επίσης σε ναυτικά δυστυχήματα τα οποία απασχόλησαν την κοινή γνώμη, όπως το δυστύχημα του «Stellar Daisy» τον Μάρτιο του 2017, αλλά και του «M/V Emerald Star», τον περασμένο Οκτώβριο, τα οποία κόστισαν την ζωή σε 32 ναυτικούς, θέτοντας ερωτήματα για την εξακρίβωση της ασφαλούς μεταφοράς χύδην ξηρών φορτίων. Η INTERCARGO αναμένει ότι θα δοθούν σύντομα απαντήσεις για τα αίτια των συγκεκριμένων συμβάντων κατόπιν διεξοδικής έρευνας.
Η INTERCARGO, στο πλαίσιο του «Bulk Carrier Casualty Report» της επισημαίνει ότι οι μη βέλτιστες πρακτικές στην ασφαλή μεταφορά των χύδην ξηρών φορτίων, η οποία μπορεί να οδηγήσει μεταξύ άλλων σε υγροποίηση του φορτίου, αποτελεί ζήτημα μέγιστης σημασίας καθώς οδηγεί σε ναυτικά ατυχήματα και απώλειες ναυτικών.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Νορβηγική Πρεσβεία στην Αθήνα, σε συνεργασία με την Oriani Hellas, διοργάνωσε με επιτυχία τη 2nd Greek-Norwegian Maritime Innovation Summit, στην κατοικία της Πρέσβειρας.…
Η αγορά των ferries, τα οποία διασχίζουν το στενό του Γιβραλτάρ έχει υποστεί σημαντικές μεταβολές τα τελευταία χρόνια, αναφέρει πρόσφατη έκθεση της AXS Marine.…
Παρά την επιβολή δασμών που επέβαλε η Ευρωπαϊκή Ένωση στα ηλεκτρικά οχήματα που κατασκευάζονται στην Κίνα, ο όγκος των πωλήσεων τον προηγούμενο μήνα ήταν…
Η Τουρκία εξασφάλισε χρηματοδότηση ύψους $660.000 από την Παγκόσμια Τράπεζα για ένα έργο στην εμπορική διαδρομή του Μεσαίου Διαδρόμου, σύμφωνα με ΜΜΕ από τη…
Η Celestyal ανακοίνωσε την επιτυχή ολοκλήρωση μιας σημαντικής πρωτοβουλίας αναχρηματοδότησης, αντικαθιστώντας τη χρηματοδότηση που είχε αρχικά λάβει για την απόκτηση των πλοίων της με…
Το Πανεπιστημιακό Παιδιατρικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ), το οποίο προβλέπεται να ολοκληρωθεί και να παραδοθεί στην ελληνική κοινωνία στις αρχές του 2027,…
Έτοιμο να σαλπάρει στις παγωμένες θάλασσες του Αρκτικού Ωκεανού είναι το «Alexey Kosygin», το πρώτο ice-class LNG carrier ρωσικής ναυπήγησης, βάσει ανακοίνωσης της Sovcomflot.…
Άνοδο, συγκριτικά με το 2023, κατέγραψε ο αριθμός των εμπορευματοκιβωτίων που χάθηκαν στη θάλασσα πέρσι, σύμφωνα με δεδομένα από την ετήσια έκθεση του World…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ