
Οι εταιρείες Wilhelmsen και Kongsberg ενώνουν τις δυνάμεις τους για να κάνουν το επόμενο βήμα προς μια αυτόνομη ναυτιλία, προσφέροντας μια ολοκληρωμένη αλυσίδα αξίας για αυτόνομα πλοία, από το σχεδιασμό και την ανάπτυξη έως τα συστήματα ελέγχου, τις υπηρεσίες logistics και τις λειτουργίες των πλοίων.
Ο κ.Thomas Wilhelmsen, Διευθύνων Σύμβουλος του ομίλου Wilhelmsen ανέφερε για τη νέα εταιρεία: “Ως ένα παγκοσμίως πρωτοπόρο ναυτικό έθνος, η Νορβηγία ηγείται της ανάπτυξης αυτόνομων πλοίων. Με τη δημιουργία της νέας εταιρείας, με την ονομασία Massterly, κάνουμε το επόμενο βήμα σε αυτό το ταξίδι δημιουργώντας υποδομές και υπηρεσίες σχεδιασμού και λειτουργίας πλοίων, καθώς και προηγμένες λύσεις logistics που σχετίζονται με θαλάσσιες αυτόνομες επιχειρήσεις. Η Massterly πρόκειται να μειώσει τα κόστη σε όλα τα επίπεδα και θα αφορά όλες τις εταιρείες που έχουν ανάγκη για μεταφορές.”
Στα πλαίσια της ίδρυσης της Massterly, πρόκειται να δημιουργηθούν χερσαία κέντρα ελέγχου για την παρακολούθηση και την λειτουργία αυτόνομων πλοίων στη Νορβηγία αλλά και διεθνώς. Η Massterly θα επωφεληθεί από τη μοναδική τεχνογνωσία και τις λύσεις της Kongsberg, καθώς και από την εμπειρία της Wilhelmsen στον τομέα των logistics και της διαχείρισης πλοίων.
Ένα βασικό ορόσημο για τη Νορβηγία στον κλάδο της αυτονομίας των πλοίων, ήταν η ανακοίνωση του «Yara Birkeland» τον Μάιο του 2017. Πρόκειται για το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο, το οποίο θα είναι απολύτως αυτόνομο έως το 2020. Η Massterly μπορεί να παραδώσει και να λειτουργήσει αυτόνομα σκάφη όπως το «Yara Birkeland».
Η νέα κοινοπραξία θα εδρεύει στο Lysaker της Νορβηγίας και θα είναι πλήρως λειτουργική από τον Αύγουστο του 2018.
Φωτό: kongsberg.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Συνέντευξη του Νικόλα Δ. Πατέρα, Προέδρου και CEO της Contships Management Inc.
Στις 27 Ιουνίου, η ναυτιλιακή εταιρεία Hanwha Shipping, θυγατρική του νοτιοκορεατικού ομίλου Hanwha, προχώρησε σε μια σημαντική ανακοίνωση, που σηματοδοτεί την επέκταση της παρουσίας…
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Πτώση καταγράφουν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου, την Παρασκευή 4 Ιουλίου, στον απόηχο της δέσμευσης του Ιράν ότι θα τηρήσει τη Συνθήκη Μη Διάδοσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ