
Αισιόδοξες προβλέψεις γίνονται για την πορεία της διεθνούς ναυτιλίας, καθώς εκτιμάται ότι η ζήτηση για τις θαλάσσιες μεταφορές θα μπορούσε να ξεπεράσει την προσφορά σε νέα πλοία τον επόμενο χρόνο, όπως αναφέρεται σε δημοσίευμα του πρακτορείου Reuters.
Συγκεκριμένα το δημοσίευμα φιλοξενεί τις απόψεις του CEO της Hapag- Lloyd, κ. Rolf Habben Jansen, ο οποίος επισημαίνει ότι η αυξανόμενη ζήτηση που καταγράφεται για τις θαλάσσιες μεταφορές θα συνέβαλε σημαντικά στην αύξηση των κερδών της εταιρείας.
Ο κ. Jansen αναφέρθηκε στα προηγούμενα έτη κατά τη διάρκεια των οποίων σημειώθηκε ένας σημαντικός αριθμός παραδόσεων σε νέα πλοία τα οποία δεν μπορούσαν να απορροφηθούν από την αγορά καθώς δεν υπήρχε η αντίστοιχη ζήτηση. Αυτό οδήγησε πολλές εταιρείες να προχωρήσουν σε συνεργασίες με άλλες προκειμένου να περιορίσουν τα κόστη τους.
Σε αντίστοιχες ενέργειες προχώρησε και η Hapag- Lloyd, εξαγοράζοντας την UASC τον περασμένο Νοέμβριο.
Ωστόσο ο κ. Jansen επεσήμανε ότι οι παραγγελίες για νέα πλοία καταγράφουν πλέον μείωση συγκριτικά με τα προηγούμενα έτη, όπως και ο αριθμός των παροπλισμένων πλοίων και ενδεχομένως εντός του τρέχοντος έτους να σημειωθεί ισορροπία μεταξύ προσφοράς και ζήτησης στον χώρο της ναυτιλίας.
Ο CEO της Hapag- Lloyd εξέφρασε την αισιοδοξία του για περαιτέρω αύξηση της κερδοφορίας της γερμανικής εταιρείας μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, καθώς όπως ο ίδιος αναφέρει ο ετήσιος ρυθμός αύξησης της ζήτησης στην αγορά των containerships αναμένεται να φτάσει το 4,5% κατά τη διάρκεια του 2018 και να υπερβεί το 4% το 2019.
Επιπλέον η Hapag- Lloyd εκτιμά ότι εντός του τρέχοντος έτους θα έχει πετύχει κατά 85-90% τον στόχο των συνεργειών ύψους $435 εκατ. που προσβλέπει ότι θα της αποφέρει η συγχώνευσή της με την UASC.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA/STEPHEN MORRISON
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Εικοσιτετράωρη πανελλαδική απεργία για την Τρίτη 14 Οκτωβρίου 2025 προκήρυξε η ΑΔΕΔΥ, αντιδρώντας στο νέο εργασιακό νομοσχέδιο. Η συγκέντρωση στην Αθήνα θα γίνει στις…
Η απεργία των λιμενεργατών στο λιμάνι του Ρότερνταμ, μετά το αίτημα τους για υψηλότερους μισθούς ανεστάλη προσωρινά σήμερα 13 Οκτωβρίου, μετά από νομικές ενέργειες,…
Ανάμεικτα είναι τα συναισθήματα που απορρέουν από την αναθεώρηση των προβλέψεων του Παγκόσμιου Οργανισμού Εμπορίου (ΠΟΕ) για την ανάπτυξη του παγκόσμιου εμπορίου. Συγκεκριμένα, βάσει…
Η εμπορική διαμάχη μεταξύ της Κίνας και του αυστραλιανού μεταλλευτικού κολοσσού BHP, σε συνδυασμό με τις δασμολογικές τριβές που θολώνουν τις πωλήσεις των αμερικανικών…
Στον απόηχο της συμφωνίας κατάπαυσης πυρός στη Λωρίδα της Γάζας ανάμεσα στο Ισραήλ και τη Χαμάς, τα βλέμματα της διεθνούς ναυτιλιακής κοινότητας στρέφονται στην…
Το σύνολο της ναυτιλιακής βιομηχανίας αναμένει με αγωνία τις αποφάσεις που θα ληφθούν το διάστημα 14-17 Οκτωβρίου στη συνεδρίαση της MEPC, αναφορικά με το…
Ως μοχλό ανάπτυξης που τροφοδοτεί το μεγάλο επενδυτικό ενδιαφέρον για το λιμάνι του Λαυρίου, χαρακτήρισε ο Γιώργος Βακόνδιος, διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένος Λαυρίου…
Για το πρώτο της κλιματικά ουδέτερο ταξίδι με 100% προηγμένο βιοκαύσιμο ετοιμάζεται η νορβηγική εταιρεία Hurtigruten. Στις 29 Οκτωβρίου 2025, το υβριδικό πλοίο «MS…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ