
Η εταιρεία MAN Diesel & Turbo ανακοίνωσε ότι θα κατασκευάσει μια νέα εγκατάσταση πειραματικού κινητήρα σε συνεργασία με την HHI-EMD, το τμήμα κινητήρων και μηχανημάτων της Hyundai Heavy Industries. Η νέα αυτή συνεργασία στοχεύει στην επέκταση της ικανότητας δοκιμών έρευνας και ανάπτυξης της MAN Diesel & Turbo, ενισχύοντας την ανάπτυξη των κινητήρων διπλού καυσίμου.
Η εγκατάσταση θα βρίσκεται στο Ulsan της Κορέας σε χώρο της HHI-EMD και θα αρχίσει να λειτουργεί στις αρχές του 2019. Πρόκειται για την πρώτη μηχανή δοκιμών που διαθέτει ηλεκτρονικό τηλεχειρισμό, υποστηρίζοντας τη στρατηγική ψηφιοποίησης της MAN. Ο κινητήρας δοκιμών θα συνδεθεί επίσης με το κέντρο έρευνας και ελέγχου της MAN Diesel & Turbo στην Κοπεγχάγη, δίνοντας τη δυνατότητα στους ερευνητές μηχανικούς της εταιρείας να παρακολουθούν στενά και να ενισχύουν τις δοκιμές των μελλοντικών τεχνολογιών των κινητήρων.
Ο νέος αυτός πειραματικός κινητήρας θα περιλαμβάνει επίσης το ME-GI Pump Vaporizer Unit (ME-GI PVU) της MAN Diesel & Turbo, μια καινοτόμο, οικονομικά αποδοτική μονάδα τροφοδοσίας LNG υψηλής πίεσης, η οποία καθιστά τις εγκαταστάσεις παροχής αερίου καυσίμου (FGSS) σημαντικά πιο συμπαγείς, μειώνοντας έτσι τόσο το βάρος όσο και το κόστος.
Η μονάδα ME-GI PVU έχει σχεδιαστεί για να συμπιέζει και να εξατμίζει το καύσιμο LNG προκειμένου να πετύχει την ακριβή πίεση και θερμοκρασία που απαιτούνται από τους ME-GI κινητήρες. Επιπλέον, η μονάδα ME-GI PVU διέπεται από ένα σύστημα ελέγχου – συμπεριλαμβανομένων λειτουργιών εποπτείας και ασφάλειας – που χαρακτηρίζεται από υψηλό βαθμό ενοποίησης με το σύστημα ελέγχου του ME-GI κινητήρα.
Φωτό: mandieselturbo.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Συνέντευξη του Νικόλα Δ. Πατέρα, Προέδρου και CEO της Contships Management Inc.
Στις 27 Ιουνίου, η ναυτιλιακή εταιρεία Hanwha Shipping, θυγατρική του νοτιοκορεατικού ομίλου Hanwha, προχώρησε σε μια σημαντική ανακοίνωση, που σηματοδοτεί την επέκταση της παρουσίας…
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Πτώση καταγράφουν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου, την Παρασκευή 4 Ιουλίου, στον απόηχο της δέσμευσης του Ιράν ότι θα τηρήσει τη Συνθήκη Μη Διάδοσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ