
Ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Παναγιώτης Κουρουμπλής υπέγραψε σήμερα την τροποποίηση των δρομολογίων του ΣΟΥΠΕΡΦΕΡΥ και του ΣΟΥΠΕΡΦΕΡΥ ΙΙ, της πλοιοκτήτριας εταιρίας Golden Star Ferries, για το χρονικό διάστημα από 13 Απριλίου 2018 έως 31 Οκτωβρίου 2018. Συγκεκριμένα, τα δύο πλοία από τις 13 Απριλίου και μέχρι τις 31 Μαΐου και από 1ης Οκτωβρίου και μέχρι 31 Οκτωβρίου, θα φεύγουν από το Ηράκλειο στις 07:40. Η εταιρία ανέλαβε τη δέσμευση, στις χρονικές αυτές περιόδους τα πλοία της να φτάνουν στη Σαντορίνη στις 11:15, ώστε να εξυπηρετείται η εύρυθμη λειτουργία του λιμανιού, χωρίς να δημιουργούνται προβλήματα σε πλοία άλλων εταιριών. Από 1ης Ιουνίου έως 30 Σεπτεμβρίου 2018, τα συγκεκριμένα πλοία θα αναχωρούν από το Ηράκλειο στις 09:30.
Με άλλη απόφαση, ο κ. Κουρουμπλής ενέκρινε την τροποποίηση του δρομολογίου για το πλοίο ΣΙΦΝΟΣ ΤΖΕΤ, της εταιρίας SeaJets, το οποίο από 30 Απριλίου και μέχρι 28 Οκτωβρίου, θα εκτελεί το δρομολόγιο Ηράκλειο – Θήρα – Πάρο – Μύκονο και Ρέθυμνο – Θήρα – Πάρο – Μύκονο, με ώρα αναχώρησης από το Ηράκλειο στις 07:30.
Ο κ. Κουρουμπλής διευκρίνισε στις πλοιοκτήτριες εταιρίες ότι υποχρεούνται να τηρήσουν τα συγκεκριμένα ωράρια, έως τη λήξη της δρομολογιακής περιόδου.
Όσον αφορά τη διαμάχη μεταξύ των δύο ακτοπλοϊκών εταιριών, και παρά το γεγονός ότι το ΣΑΣ έχει γνωμοδοτήσει θετικά για την τροποποίηση των δρομολογίων της Golden Star Ferries, ο κ. Κουρουμπλής έδωσε εντολή στις αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου να αποστείλουν ερώτημα προς το Νομικό Συμβούλιο του Κράτους επί των ενστάσεων που προβάλλει η εταιρία SeaJets, ότι η αλλαγή του λιμένα αφετηρίας και του τερματικού λιμένα ενός δρομολογημένου πλοίου εμπίπτει στις διατάξεις του άρθρου 6, παρ.2 του νόμου 2932/2001, το οποίο προβλέπει ότι δεν πρέπει να διαταράσσεται η εξυπηρέτηση της γραμμής ούτε να δημιουργούνται διακρίσεις σε βάρος άλλων πλοιοκτητών.
Φωτό: goldenstarferries.gr
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Συνέντευξη του Νικόλα Δ. Πατέρα, Προέδρου και CEO της Contships Management Inc.
Στις 27 Ιουνίου, η ναυτιλιακή εταιρεία Hanwha Shipping, θυγατρική του νοτιοκορεατικού ομίλου Hanwha, προχώρησε σε μια σημαντική ανακοίνωση, που σηματοδοτεί την επέκταση της παρουσίας…
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Πτώση καταγράφουν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου, την Παρασκευή 4 Ιουλίου, στον απόηχο της δέσμευσης του Ιράν ότι θα τηρήσει τη Συνθήκη Μη Διάδοσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ