
Η Ινδία εκτιμάται ότι εντός του 2018 θα αποτελεί την πιο ταχέως αναπτυσσόμενη οικονομία σε παγκόσμιο επίπεδο. Η ινδική οικονομία αναμένεται να σημειώσει αύξηση κατά 7- 7,5% φέτος. Ωστόσο η χώρα έχει να αντιμετωπίσει κάποιες προκλήσεις, σύμφωνα με δημοσίευμα του World Economic Forum, οι σημαντικότερες των οποίων είναι οι παρακάτω.
1) Άνιση κατανομή πλούτου
Η Ινδία κατέχει χαμηλή θέση ανάμεσα στις αναδυόμενες οικονομίες αναφορικά με τη διανομή του πλούτου στην χώρα, καθώς το 1% μόνο του πληθυσμού της έχει στα χέρια του το 53% του πλούτου της χώρας. Τα ποσοστά ένδειας μειώνονται στην Ινδία, ωστόσο 6 στους 10 κατοίκους ζουν με λιγότερο από $3,20/ημέρα.
2) Κλιματική αλλαγή
Τα επίπεδα ατμοσφαιρικής ρύπανσης της χώρας είναι από τα πιο υψηλά παγκοσμίως. Σύμφωνα με έρευνα που διεξήχθη στην χώρα το 2017 παρατηρήθηκε ότι ο αέρας που εισπνέουν οι κάτοικοι και οι επισκέπτες στο Δελχί ισοδυναμεί με το να καπνίζει κάποιος 50 τσιγάρα την ημέρα. Ωστόσο η χώρα στην προσπάθειά της να στραφεί σε καθαρότερες και ανανεώσιμες μορφές ενέργειας, έχει προβεί στην ακύρωση της κατασκευής νέων εργοστασίων καύσεως άνθρακα.
3) Εκπαίδευση
Η εισαγωγή στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση είναι καθολική στην χώρα, αλλά μόλις το 50% των παιδιών συνεχίζει στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Επίσης υπολογίζεται ότι το 10,5% των αποφοίτων των πανεπιστημίων στην Ινδία είναι άνεργοι.
4) Φυλετικές διακρίσεις
Η Ινδία κατέχει χαμηλή θέση στην παγκόσμια κατάταξη αναφορικά με το δικαίωμα της γυναίκας στην εργασία. Ωστόσο υποστηρίζει την εισαγωγή των κοριτσιών στην πρωτοβάθμια και στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Σύμφωνα με το World Economic Forum, εφόσον η Ινδία μπορέσει να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις αυτές τότε το μέλλον της θα είναι λαμπρό.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Νορβηγική Πρεσβεία στην Αθήνα, σε συνεργασία με την Oriani Hellas, διοργάνωσε με επιτυχία τη 2nd Greek-Norwegian Maritime Innovation Summit, στην κατοικία της Πρέσβειρας.…
Η αγορά των ferries, τα οποία διασχίζουν το στενό του Γιβραλτάρ έχει υποστεί σημαντικές μεταβολές τα τελευταία χρόνια, αναφέρει πρόσφατη έκθεση της AXS Marine.…
Εκρηκτική άνοδο σημείωσαν οι πωλήσεις σόγιας της Αργεντινής τις πρώτες 18 ημέρες του 2025, πριν από την αύξηση των εξαγωγικών δασμών από την 1η…
Παρά την επιβολή δασμών που επέβαλε η Ευρωπαϊκή Ένωση στα ηλεκτρικά οχήματα που κατασκευάζονται στην Κίνα, ο όγκος των πωλήσεων τον προηγούμενο μήνα ήταν…
Η Τουρκία εξασφάλισε χρηματοδότηση ύψους $660.000 από την Παγκόσμια Τράπεζα για ένα έργο στην εμπορική διαδρομή του Μεσαίου Διαδρόμου, σύμφωνα με ΜΜΕ από τη…
Η Celestyal ανακοίνωσε την επιτυχή ολοκλήρωση μιας σημαντικής πρωτοβουλίας αναχρηματοδότησης, αντικαθιστώντας τη χρηματοδότηση που είχε αρχικά λάβει για την απόκτηση των πλοίων της με…
Το Πανεπιστημιακό Παιδιατρικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ), το οποίο προβλέπεται να ολοκληρωθεί και να παραδοθεί στην ελληνική κοινωνία στις αρχές του 2027,…
Έτοιμο να σαλπάρει στις παγωμένες θάλασσες του Αρκτικού Ωκεανού είναι το «Alexey Kosygin», το πρώτο ice-class LNG carrier ρωσικής ναυπήγησης, βάσει ανακοίνωσης της Sovcomflot.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ