
Η εταιρεία ναυπηγήσεων Hyundai Mipo Dockyard (HMD) έχει προγραμματίσει να παραδώσει το πρώτο παγκοσμίως πλοίο ανεφοδιασμού καυσίμου LNG το οποίο δεν θα χρησιμοποιεί θαλάσσιο έρμα, αργότερα μέσα στη χρονιά.
Το χωρητικότητας 7,600m³ πλοίο παραγγέλθηκε από τη γερμανική εταιρεία Bernhard Schulte Shipmanagement στα τέλη του 2016 και βρίσκεται υπό κατασκευή στο ναυπηγείο της HMD στο Ούλσαν της Ν.Κορέας υπό την επίβλεψη του νηογνώμονα Lloyd’s Register (LR).
Με την έναρξη ισχύος της Σύμβασης Διαχείρισης Θαλασσίου Έρματος του ΙΜΟ τον Σεπτέμβριο του 2017, όλα τα πλοία που κατασκευάζονται από την ημερομηνία που ισχύει η Σύμβαση και έπειτα, πρέπει να είναι εξοπλισμένα με ένα σύστημα επεξεργασίας έρματος κατά την παράδοσή τους. Η HMD προσπαθεί να αντιμετωπίσει αυτό το πρόβλημα μέσω της ανάπτυξης του συγκεκριμένου πλοίου, το οποίο δεν χρειάζεται να φέρει ένα τέτοιο σύστημα.
Για να εφαρμοστεί η συγκεκριμένη ιδέα, η HMD έδωσε ιδιαίτερη προσοχή στον ειδικό σχεδιασμό του κύτους του πλοίου, το οποίο έχει το μηχανοστάσιο και το υπερστέγασμα στην πλώρη. Επιπλέον, διαθέτει ένα διπλό σύστημα πρόωσης με δύο προωθητήρες Azimuth, έτσι ώστε το πλοίο να μπορεί να διατηρήσει τη σταθερότητά του χωρίς να χρειάζεται θαλάσσιο έρμα.
Με το συγκεκριμένο σχεδιασμό το πλοίο δεν χρειάζεται να εγκαταστήσει ένα σύστημα επεξεργασίας θαλασσίου έρματος, ενώ απαλλάσσεται και από την ανάγκη συμμόρφωσης με τoν σχετικό κανονισμό του ΙΜΟ (PSPC) για την ύπαρξη κατάλληλων προστατευτικών επιστρώσεων για τις δεξαμενές θαλασσίου έρματος, επιτρέποντας εξοικονόμηση στα κόστη συντήρησης.
Φωτό: lr.org
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η ναυτική αποστολή της Ευρωπαϊκής Ένωσης στην Ερυθρά Θάλασσα ανακοίνωσε σήμερα ότι περισυνελέγησαν από τη θάλασσα έξι μέλη πληρώματος του υπό λιβεριανή σημαία ελληνόκτητου…
Ολοκληρώθηκε το σπουδαίο deal μεταξύ των αδελφών Αγγελόπουλων και της οικογένειας Τσάκου για τη χορηγία της ΚΑΕ Ολυμπιακός, μέσω συνέντευξης Τύπου που παραχώρησε η…
Τις τελευταίες εβδομάδες, ένας σημαντικός αριθμός αναλυτών κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για την πιθανότητα μιας μελλοντικής πολεμικής σύρραξης μεταξύ της Ρωσίας και του…
Η τεχνολογία των πλωτών πυρηνικών σταθμών παραγωγής ενέργειας (Floating Nuclear Power Plants – FNPPs) ανοίγει έναν νέο ορίζοντα στον τρόπο με τον οποίο προσεγγίζουμε…
Η τεχνολογία δέσμευσης διοξειδίου του άνθρακα εν πλω (Onboard Carbon Capture ‒ OCC) περνά πλέον από τη θεωρία στην πράξη. Για πρώτη φορά παγκοσμίως,…
Από τις 10 Ιουλίου και μετά, η AEGEAN επαναφέρει μέρος του της προγράμματος από και προς Βηρυτό (Λίβανος). Σύμφωνα με ενημέρωση της AEGEAN, από…
Απότομη πτώση σημειώθηκε στις παραγγελίες νεότευκτων το α΄ εξάμηνο του 2025, σε σχέση με τη δραστηριότητα που καταγράφηκε την αντίστοιχη περίοδο του 2024. Επιφυλακτική…
Ο πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ ανακοίνωσε στις 8 Ιουλίου ότι εξετάζει το ενδεχόμενο να επιβάλει πρόσθετους δασμούς ύψους 200% στα φαρμακευτικά προϊόντα που…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ