
Το 2018 ξεκίνησε αισιόδοξα για την Samsung Heavy Industries, τον δεύτερο μεγαλύτερο ναυπηγικό όμιλο της Ν. Κορέας, καθώς έλαβε πρόσφατα παραγγελία για οκτώ containerships, κατηγορίας Neo-panamax.
Η συνολική αξία της παραγγελίας αναμένεται ότι θα αγγίξει τα $607,3 εκατ. Η SHI δεν αποκάλυψε το όνομα της ναυτιλιακής εταιρείας που προέβη στην παραγγελία των πλοίων, παρά μόνο ανέφερε ότι πρόκειται για ασιατική. Ωστόσο φήμες θέλουν να βρίσκεται η Evergreen πίσω από τη συγκεκριμένη παραγγελία, κάτι που επιβεβαιώθηκε τελικά από την ανακοίνωση που εξέδωσε η τελευταία.
Σύμφωνα με την SHI, η ανάπτυξη του θαλάσσιου εμπορίου και οι απαιτήσεις των διεθνών κανονισμών θα οδηγήσουν πολλές εταιρείες προς τη ναυπήγηση νέων πλοίων, γεγονός που θα ωθήσει στην αύξηση των εργασιών της παγκόσμιας ναυπηγικής βιομηχανίας και στην επίτευξη καλύτερων οικονομικών αποτελεσμάτων.
Η SHI έχει καταφέρει από τις αρχές του 2018 έως σήμερα να δεχτεί παραγγελίες συνολικής αξίας $740 εκατ., γεγονός που προκαλεί θετικές προσδοκίες στην εταιρεία ότι θα καταφέρει να πετύχει τον στόχο της για το 2018 (παραγγελίες συνολικής αξίας $8,2 δις).
Στα μέσα του περασμένου Ιανουαρίου ο CEO της SHI, κ. Nam Joon-ou, είχε δηλώσει σε τοπικά μέσα ενημέρωσης της Ν. Κορέας ότι η εταιρεία αναμένεται να καταγράψει βελτιωμένα λειτουργικά κέρδη τα επόμενα χρόνια, τα οποία θα οφείλονται στον αυξανόμενο αριθμό παραγγελιών που θα δεχτεί η εταιρεία, καθώς και στη μείωση του σταθερού της κόστους.
Η SHI έχει κάνει αρκετές προσπάθειες για να καταφέρει να επιβιώσει. Έχει προβεί σε μείωση του αριθμού των τμημάτων της από 89 σε 67, αλλά και σε μείωση του εργατικού της δυναμικού κατά 30%.
Τον περασμένο Δεκέμβριο η SHI, όπως αναφέρθηκε και σε προηγούμενο δημοσίευμα των Ναυτικών Χρονικών, στοχεύοντας στην οικονομική της επιβίωση, ανακοίνωσε ότι πρόκειται να εκδώσει νέες μετοχές τον ερχόμενο Μάρτιο, συνολικής αξίας $1,36 δις. Μέσα από την έκδοση μετοχών τα νοτιοκορεάτικα ναυπηγεία, σύμφωνα με το πρακτορείο ειδήσεων Yonhap, θα προβούν σε αποπληρωμή ορισμένων δανειακών τους υποχρεώσεων. Υψηλόβαθμο στέλεχος της εταιρείας είχε ανακοινώσει επίσης τότε ότι στόχος αποτελεί για το 2018 ο περιορισμός των λειτουργικών ζημιών της SHI κατά 50% περίπου, από $451 εκατ. σε $221 εκατ.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Αναντίρρητα, η αποανθρακοποίηση βρίσκεται στην κορυφή της ατζέντας πλήθους βιομηχανιών, συμπεριλαμβανομένης και της ναυτιλίας. Στο πλαίσιο αυτό, τα κράτη, ειδικότερα αυτά της ΕΕ, αναζητούν…
Εν μέσω του εμπορικού πολέμου μεταξύ των μεγαλύτερων οικονομιών του κόσμου, η Κίνα έχει προβεί σε ενέργειες για διαφοροποίηση των εισαγωγών της σε ορισμένα…
Καθώς η αναζωογόνηση των εγχώριων ναυπηγείων συνιστά πλέον επιτακτική προτεραιότητα της Ιαπωνίας, το Τόκιο δρομολογεί την πιο φιλόδοξη προσπάθεια των τελευταίων δεκαετιών προς αυτή…
Έναν ισχυρό ενεργειακό πόλο, με σημαντική παρουσία στην Ελλάδα και δυναμική επέκταση στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, δημιουργούν οι Όμιλοι Motor Oil και ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ μέσω…
Η ναυτιλία, ως θεμέλιος λίθος του παγκόσμιου εμπορίου, καλείται να επανακαθορίσει τη θέση και τον ρόλο της σε ένα ταχέως μεταβαλλόμενο περιβάλλον, όπου οι…
Η Queensway ολοκλήρωσε με επιτυχία την επίβλεψη ενός νεότευκτου έργου, επιβλέποντας κάθε στάδιο, από την κοπή του χάλυβα έως την τελική παράδοση, με ακρίβεια…
Ο πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ ανακοίνωσε την απόφασή του για επιβολή δασμών 50% στις εισαγωγές από τη Βραζιλία, κοινοποιώντας μέσω Truth Social την…
Δύο μεγάλες αναπλάσεις του δήμου Λαυρεωτικής στις δύο μεγάλες πόλεις του, φιλοδοξούν όχι μόνο να αλλάξουν την αισθητική εικόνα, αλλά να βελτιώσουν τόσο την…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ