
Η Λιμενική Αρχή του Ρότερνταμ και η IBM ανακοίνωσαν τη συνεργασία τους πάνω σε μια πρωτοβουλία ψηφιοποίησης πολυετούς διάρκειας, για τη μετατροπή του επιχειρησιακού περιβάλλοντος του λιμένα χρησιμοποιώντας τεχνολογίες του Internet of Things (IoT) προς όφελος τόσο του λιμένα όσο και εκείνων που τον χρησιμοποιούν. Η πρωτοβουλία θα προετοιμάσει επίσης ολόκληρο τον χώρο του λιμένα του Ρότερνταμ προκειμένου να φιλοξενήσει συνδεδεμένα πλοία στο μέλλον.
Το σχέδιο ξεκινά με την ανάπτυξη μιας κεντρικής εφαρμογής η οποία θα συλλέγει και θα επεξεργάζεται δεδομένα καιρού και επικοινωνιών σε πραγματικό χρόνο, τα οποία θα αναλύονται μέσω της IoT πλατφόρμας της IBM. Αυτό θα επιτρέπει την ασφαλέστερη και αποτελεσματικότερη διαχείριση της κυκλοφορίας στο λιμάνι.
Τα δεδομένα θα προέρχονται από αισθητήρες οι οποίοι ήδη εγκαθίστανται στα 42 χιλιόμετρα γης και θάλασσας, από την πόλη του Ρότερνταμ μέχρι τη Βόρεια Θάλασσα, κατά μήκος αποβαθρών, αγκυροβολίων και δρόμων.
Η ανάλυση των δεδομένων θα προσφέρει πληροφορίες τις οποίες το λιμάνι θα μπορεί να χρησιμοποιήσει προκειμένου να πάρει αποφάσεις που θα αποφέρουν τη μείωση του χρόνου αναμονής των πλοίων και τη δυνατότητα εισόδου μεγαλύτερου αριθμού πλοίων στο διαθέσιμο χώρο.
Ο κ. Paul Smits, οικονομικός διευθυντής της Λιμενικής Αρχής του Ρότερνταμ, ανέφερε: «Εδώ στο Ρότερνταμ, αναλαμβάνουμε δράση για να γίνουμε το πιο ‘έξυπνο’ λιμάνι στον κόσμο. Η ταχύτητα και η αποτελεσματικότητα είναι ουσιαστικής σημασίας για τη δουλειά μας και απαιτεί τη χρήση όλων των δεδομένων που έχουμε στη διάθεσή μας. Χάρη στις πληροφορίες πραγματικού χρόνου σχετικά με τις υποδομές, το νερό, τον αέρα, κλπ, μπορούμε να βελτιώσουμε σημαντικά τις υπηρεσίες που παρέχουμε σε όλους όσους χρησιμοποιούν το λιμάνι και να προετοιμαστούμε για να υποδεχθούμε τη συνδεδεμένη, αυτόνομη ναυτιλία του μέλλοντος».
Φωτό: portofrotterdam.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Συνέντευξη του Νικόλα Δ. Πατέρα, Προέδρου και CEO της Contships Management Inc.
Στις 27 Ιουνίου, η ναυτιλιακή εταιρεία Hanwha Shipping, θυγατρική του νοτιοκορεατικού ομίλου Hanwha, προχώρησε σε μια σημαντική ανακοίνωση, που σηματοδοτεί την επέκταση της παρουσίας…
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Πτώση καταγράφουν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου, την Παρασκευή 4 Ιουλίου, στον απόηχο της δέσμευσης του Ιράν ότι θα τηρήσει τη Συνθήκη Μη Διάδοσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ