
O John Michael Radziwill, εγγονός του μεγάλου ναυτέλληνα Ι.Μ. Καρρά, πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της GoodBulk, ενισχύει την παρουσία του στη ναυτιλιακή αγορά.
Η GoodBulk, με έδρα στο Μονακό, ιδρύθηκε τον Δεκέμβριο του 2016 και αποτελεί μια νέα ιδιοκτήτρια και διαχειρίστρια εταιρεία πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου. Στόχος της εταιρείας είναι να διαθέτει στόλο μόνο από μεταχειρισμένα bulk carriers, χωρητικότητας 50.000 έως 210.000 DWT, τα οποία να πληρούν τα πρότυπα υψηλών προδιαγραφών. Επιπλέον η Goodbulk στοχεύει σε προσέλκυση επενδυτών και funds που έχουν εμπειρία στην αγορά των dry bulk carriers.
Τον περασμένο Οκτώβριο, όπως αναφέρεται και σε παλαιότερο δημοσίευμα των Ναυτικών Χρονικών, η εταιρεία είχε υπογράψει συμφωνία με την επενδυτική εταιρεία CarVal Investors για την απόκτηση έως και 13 πλοίων κατηγορίας Capesize, από εταιρείες- πελάτες της δεύτερης που αντιμετωπίζουν οικονομικά προβλήματα.
Στο πλαίσιο αυτό η GoodBulk ανακοίνωσε ότι παρέλαβε πρόσφατα δύο νέα bulk carriers. Πρόκειται για το «Aquaproud», ναυπηγημένο το 2009 και το «Aquatonka», ναυπηγημένο το 2012. Τα δύο πλοία εντάσσονται στην κατηγορία των Capesizes με χωρητικότητα 178.057 DWT και 179.004 DWT, αντίστοιχα.
Ο στόλος της GoodBulk ανέρχεται πλέον σε 17 πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου, εκ των οποίων τα 14 κατηγορίας Capesize, το 1 κατηγορίας Panamax vessel και τα 2 κατηγορίας Supramax, ενώ η εταιρεία αναμένει εντός του πρώτου τριμήνου του 2018 την παράδοση επιπλέον 7 πλοίων κατηγορίας Capesize.
Ο κ. Radziwill απέσπασε το βραβείο Lloyd’s List’s Newsmaker of the Year κατά την ελληνική απονομή των βραβείων Lloyd’s στην Αθήνα, τον περασμένο Noέμβριο.
Φωτό: goodbulk.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Απότομη πτώση σημειώθηκε στις παραγγελίες νεότευκτων το α΄ εξάμηνο του 2025, σε σχέση με τη δραστηριότητα που καταγράφηκε την αντίστοιχη περίοδο του 2024. Επιφυλακτική…
Ο πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ ανακοίνωσε στις 8 Ιουλίου ότι εξετάζει το ενδεχόμενο να επιβάλει πρόσθετους δασμούς ύψους 200% στα φαρμακευτικά προϊόντα που…
Ένα σημαντικό ορόσημο για την παγκόσμια ναυπηγική βιομηχανία σηματοδοτεί η απόφαση του ναυπηγικού κολοσσού της Νότιας Κορέας, HD Hyundai, να επεκταθεί στις γιάρδες της…
Η Ryanair εκτιμά πως, τους ακόλουθους θερινούς μήνες, η ζήτηση για χαμηλού κόστους αερομεταφορές θα παραμένει αμείωτη. Μάλιστα, η εν λόγω αυξημένη ζήτηση έχει…
Με ταχύτατους ρυθμούς προχωρά η επέκταση και η διαφοροποίηση του χαρτοφυλακίου της DP World, με τον κολοσσό των logistics να στρέφει πρόσφατα το ενδιαφέρον…
Η Ρωσία, ο μεγαλύτερος εξαγωγέας σιτηρών στον κόσμο, προχώρησε στην κατάργηση του δασμού εξαγωγής σιταριού, με ισχύ από τις 9 Ιουλίου, σύμφωνα με το…
Η κυβέρνηση της Νότιας Κορέας θα επενδύσει $22,7 εκατ. έως το 2028 στην ανάπτυξη βασικών τεχνολογιών για έξυπνους λιμένες, σύμφωνα με ανακοίνωση του αρμόδιου…
Εν μέσω κατακόρυφης πτώσης της εγχώριας κατανάλωσης LNG, η κυβέρνηση του Πακιστάν βρίσκεται αντιμέτωπη με υπερπροσφορά φυσικού αερίου, η οποία ενδέχεται να πλήξει σοβαρά…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ