Τον Απρίλιο του 2018 ξεκινά η λειτουργία τής Ocean Network Express

Τον Απρίλιο του 2018 ξεκινά η λειτουργία τής Ocean Network Express

356
Τον Απρίλιο του 2018 ξεκινά η λειτουργία τής Ocean Network Express

Πριν από λίγους μήνες αποφασίστηκε και επίσημα η ίδρυση της νέας συμμαχίας «Ocean Network Express» (ONE) από τρεις από τις μεγαλύτερες ιαπωνικές εταιρείες που δραστηριοποιούνται, μεταξύ αλλων, στον χώρο της δια θαλάσσης μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων Kawasaki Kisen Kaisha (K Line), Mitsui O.S.K. Lines (MOL) και Nippon Yusen Kabushiki Kaisha (NYK).

Στο πλαίσιο της νέας συμμαχίας αποφασίστηκε η ενοποίηση των ναυτιλιακών δραστηριοτήτων των τριών εταιρειών καθώς και η διαχείριση των τερματικών τους σταθμών σε παγκόσμιο επίπεδο, με εξαίρεση όσους τερματικούς σταθμούς διαχειρίζονται στην Ιαπωνία.

Επιπλέον, ιδρύθηκε μία μητρική εταιρεία στο Τόκιο, η Ocean Network Express Holdings, Ltd. καθώς και μία εταιρεία εκμετάλλευσης στη Σιγκαπούρη, η Ocean Network Express Pte. Ltd. Η συμμαχία διαθέτει γραφεία, επίσης, σε: ΗΠΑ, Χονγκ Κονγκ, Ηνωμένο Βασίλειο και Βραζιλία.

Η νέα συμμαχία θα ξεκινήσει τη λειτουργία της και επισήμως τον ερχόμενο Απρίλιο και σύμφωνα με ιαπωνικά ειδησεογραφικά μέσα από την ενοποίηση των υπηρεσιών θαλάσσιας μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων των τριών εταιρειών αναμένεται να υπάρξει μείωση στα λειτουργικά τους κόστη κατά σχεδόν €370 εκατ., κατά τον πρώτο χρόνο λειτουργίας της συμμαχίας (1/4/2018-31/3/2019).maxresdefault

Συνολικά, οι διοικήσεις των τριών ιαπωνικών εταιρειών προσβλέπουν για τα επόμενα τρία έτη εξοικονομήσεις σε ετήσια βάση, που θα αγγίξουν ένα ποσό της τάξης άνω των €820 εκατ.

Να σημειωθεί ότι τα κέρδη και οι ζημίες που θα προκύψουν από τη λειτουργία της «Ocean Network Express» θα επιμερίζονται με βάση τα μερίδιά τους στη συμμαχία: 38% για τη Nippon Yusen και από 31% για τη Mitsui O.S.K. και την Kawasaki Kisen, αντιστοίχως.

Η «Ocean Network Express» αναμένεται να καταστεί μία από τις μεγαλύτερες συμμαχίες στη ναυλαγορά των εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο, διαθέτοντας εναν στόλο 250 πλοίων, χωρητικότητας 1,4 εκατ. TEUs, ο οποίος θα δραστηριοποιείται σε περισσότερες από 100 χώρες, κατέχοντας σχεδόν το 7% της παγκόσμιας αγοράς.

Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ/ EPA/FOCKE STRANGMANN

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.