
Μετά από ένα θετικό 2017, η κρουαζιέρα αναμένεται να βιώσει ένα ακόμα πιο θετικό 2018, με αύξηση κερδών αλλά και σημαντική ενίσχυση του αριθμού των επιβατών. Συγκεκριμένα η Διεθνής Ένωση Κρουαζιέρας (CLIA) αναμένει για το 2018, περί τους 27,2 εκατ. επιβάτες να επιλέξουν για τις διακοπές τους μία κρουαζιέρα, όταν το 2017 ο αριθμός εκτιμάται πως θα αγγίξει τους 25,8 εκ. επιβάτες.
Η αύξηση του αριθμού των επιβατών οδηγεί και στην ανάγκη για νέα πλοία, που θα ικανοποιούν τις αυξανόμενες απαιτήσεις για πιο φιλικά προς το περιβάλλον κρουαζιερόπλοια αλλά και για πλοία που θα ανταποκρίνονται στις ανάγκες ενός ολοένα και πιο απαιτητικού επιβατικού κοινού.
Συνολικά το 2018 αναμένεται να εισέλθουν στην αγορά 27 νέα κρουαζιερόπλοια. Το πλέον εντυπωσιακό από αυτά αναμένεται να είναι το «Symphony of the Seas» της Royal Caribbean, το οποίο θα αποσπάσει τον τίτλο του μεγαλύτερου κρουαζιερόπλοιου στον κόσμο, χωρητικότητας 230.000 gt και με 28 περισσότερες καμπίνες από το αδελφό του πλοίο «Harmony of the Seas», που προς το παρόν κρατά τα σκήπτρα του μεγαλύτερου κρουαζιερόπλοιου.
Εντυπωσιακό, όμως, αναμένεται να είναι και το «MS Roald Amundsen», το οποίο θα ξεκινήσει τα δρομολόγιά του μέσα στο 2018, προσφέροντας στους 530 επιβάτες του κρουαζιέρες στα παγωμένα νερά της Ανταρκτικής αλλά και στα ύδατα της Χιλής.
Σε εξίσου παγωμένα ύδατα θα πλέει και το νέο κρουαζιερόπλοιο της Norwegian Cruise Line, το «Norwegian Bliss». Το τελευταίο με home port το Σιάτλ θα προσφέρει κρουαζιέρες στην Αλάσκα, φιλοξενώντας 4.000 επιβάτες.
Πολυτελές και άκρως εντυπωσιακό αναμένεται να είναι και το «Celebrity-Edge» της Celebrity Cruises, το οποίο θα προσφέρει κρουαζιέρες στα νησιά της Καραϊβικής, από τα τέλη του 2018 και μετά.
Τέλος, το Top 5 των νέων κρουαζιερόπλοιων του 2018 κλείνει το «AIDAnova» της Aida Cruises, το μεγαλύτερο του στόλου της εταιρείας και το οποίο θα κινείται αποκλειστικά με υγροποιημένο φυσικό αέριο, καθιστώντας το ένα απόλυτα πράσινο πλοίο.
Φωτό: hurtigruten.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η First Quantum Minerals Ltd. άρχισε να μεταφέρει εκ νέου αποθέματα χαλκού από το ορυχείο της στον Παναμά, 19 μήνες μετά το κλείσιμο της…
Την παραλαβή ενός νεότευκτου LNG carrier, που θα ναυλωθεί στον καταριανό κολοσσό QatarEnergy, ανακοίνωσε η Knutsen LNG France. To «MRAIKH», μεταφορικής ικανότητας 174.000 κ.μ.,…
Σε νέα εποχή εισέρχεται πλέον η γαλλική ναυτιλιακή εταιρεία Louis Dreyfus Armateurs (LDA). Σύμφωνα με ανακοίνωσή της, η οικογένεια Louis Dreyfus, μέτοχος της LDA,…
Μπλόκο στα μεγάλα κρουαζιερόπλοια στήνουν οι Κάννες, με το δημοτικό συμβούλιο του γαλλικού θερέτρου να λαμβάνει την απόφαση να απαγορεύσει από το επόμενο έτος…
Η Σαγκάη σημείωσε πρόσφατα μια σημαντική επιτυχία, ολοκληρώνοντας την πρώτη στον κόσμο μεταφορά υγρού CO₂ από πλοίο σε πλοίο. Η μεταφορά έλαβε χώρα στο…
Νέες απαιτήσεις με αποδέκτη τόσο τις αεροπορικές εταιρείες όσο και τους προμηθευτές jet fuel θα επιβάλλει η Τουρκία προκειμένου να ενισχυθεί η υιοθέτηση βιώσιμων…
Εν μέσω συθέμελων γεωπολιτικών και εμπορικών ανακατατάξεων, οι μεσοπρόθεσμες προοπτικές για τις αγορές πετρελαίου μοιάζουν θολές. Στο πλαίσιο αυτό, πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Gibson…
Στην ανακάλυψη ενός γιγαντιαίου κοιτάσματος πετρελαίου προέβη πρόσφατα o νορβηγικός κολοσσός Equinor. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, η Equinor ανακάλυψε ένα νέο κοίτασμα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ