
Της Μαρίας Μπερτζελέτου, Ναυτιλιακής Αναλύτριας
Κατά μέσο όρο 34,1 δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως σε κεφαλαιουχικές δαπάνες θα κατευθυνθούν σε 1.673 πεδία πετρελαίου και φυσικού αερίου στη Ρωσία μεταξύ 2018 και 2020, σύμφωνα με την GlobalData, κορυφαία εταιρεία δεδομένων και αναλύσεων.
Οι κεφαλαιουχικές δαπάνες στα ρωσικά παραδοσιακά πετρελαϊκά έργα θα αυξήθουν στα 55 δισεκατομμύρια δολάρια κατά την τριετή περίοδο, ενώ τα πετρελαιοφόρα πεδία θα απαιτήσουν 7,1 δισεκατομμύρια δολάρια την ίδια περίοδο.
Στα χερσαία έργα θα κατευθυνθεί πάνω από το 85% των κεφαλαιουχικών δαπανών ύψους 102,6 δισεκατομμυρίων δολαρίων στη Ρωσία ή 88 δισεκατομμυρίων δολαρίων μέχρι το 2020.
Ενώ στα θαλάσσια έργα θα χρειαστούν 14,6 δισεκατομμύρια δολάρια σε κεφαλαιουχικές δαπάνες για την συγκεκριμένη περίοδο. Η GlobalData αναμένει ότι η Gazprom μαζί με τη Gazprom Neft θα οδηγήσουν την κούρσα επενδύοντας 37,5 δισεκατομμύρια δολάρια σε ανάντη έργα στη Ρωσία έως το 2020.
Η Rosneft Oil Company και η Lukoil Oil Company θα ακολουθήσουν με 30,9 δισεκατομμύρια δολάρια και 14,1 δισεκατομμύρια δολάρια.
Η παραγωγή του τομέα Bovanenkovskoye από τη Gazprom θα αντλήσει επενδύσεις κεφαλαίου 5 δισεκατομμύρια δολάρια που θα δαπανηθούν μεταξύ 2018 και 2020, ακολουθούμενη από τη μονάδα φυσικού αερίου Kovyktinskoye πάλι της Gazprom με 4,3 δισεκατομμύρια δολάρια για τρία χρόνια σε κεφαλαιουχικές δαπάνες.
Η εταιρεία Rosneft Oil Company για τα πεδία Samotlorskoye θα χρειαστεί μια κεφαλαιακή επένδυση ύψους 2,6 δισεκατομμυρίων δολαρίων έως το 2020.
Η GlobalData αναφέρει ότι η μέση εναπομένουσα κεφαλαιακή δαπάνη ανά βαρέλι ισοδυνάμου πετρελαίου (capex/boe) για τα ρωσικά έργα ανέρχεται στα 6 δολάρια.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA/JESS JONES/
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Συνέντευξη του Νικόλα Δ. Πατέρα, Προέδρου και CEO της Contships Management Inc.
Στις 27 Ιουνίου, η ναυτιλιακή εταιρεία Hanwha Shipping, θυγατρική του νοτιοκορεατικού ομίλου Hanwha, προχώρησε σε μια σημαντική ανακοίνωση, που σηματοδοτεί την επέκταση της παρουσίας…
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Πτώση καταγράφουν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου, την Παρασκευή 4 Ιουλίου, στον απόηχο της δέσμευσης του Ιράν ότι θα τηρήσει τη Συνθήκη Μη Διάδοσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ