
Σε καινοτόμες και «πράσινες» ενέργειες προχωρά η εταιρεία κρουαζιέρας AIDA Cruises, η οποία σύντομα θα εφοδιάζει με LNG το κρουαζιερόπλοιο «AIDAperla», ενώ αυτό θα είναι ελλιμενισμένο. Αυτό σημαίνει ότι το κρουαζιερόπλοιο, το οποίο έχει τη δυνατότητα να καταναλώνει ως καύσιμο και LNG, θα παράγει την ενέργεια που χρειάζεται μέσω της κατανάλωσης LNG, όσο θα βρίσκεται σε λιμένες.
Υπολογίζεται ότι ένα κρουαζιερόπλοιο «δαπανά» το 40% του χρόνου λειτουργίας του στους λιμένες. Σε αυτήν την περίπτωση έχει ιδιαίτερη αξία να μην εκπέμπει σημαντικά ποσοστά αέριων ρύπων στους λιμένες που αγκυροβολεί.
Η AIDA Cruises έχει προχωρήσει σε συμφωνία με μεσογειακούς λιμένες (Βαρκελώνη, Μασσαλία, Civitavecchia) για τον εφοδιασμό του «AIDAperla» μόλις αυτό θα προσεγγίζει τους συγκεκριμένους λιμένες.
Με την χρήση του LNG ως πηγή παραγωγής ενέργειας, θα επιτευχθεί μείωση των οξειδίων του αζώτου και του διοξειδίου του άνθρακα που εκπέμπει το πλοίο κατά 80% και 20%, αντίστοιχα, ενώ θα εξαλειφθούν οι εκπομπές οξειδίων του αζώτου και αιωρούμενων σωματιδίων. Το γεγονός αυτό θα συμβάλει στη βελτίωση ενός από τα μεγαλύτερα προβλήματα που αντιμετωπίζουν σήμερα οι λιμένες παγκοσμίως, την ποιότητα του αέρα.
Επιπλέον από το φθινόπωρο του 2018 η AIDA Cruises προχωρά σε μια νέα εποχή, καθώς με την παραλαβή του νέου κρουαζιερόπλοιού της «AIDAnova» τότε, αλλά και με την παραλαβή του αδελφού του πλοίου στις αρχές του 2021, η εταιρεία θα διαθέτει μια νέα γενιά πλοίων τα οποία θα καταναλώνουν αποκλειστικά LNG ως καύσιμο, τόσο εν πλω όσο και στους λιμένες προσέγγισης.
Φωτό: aida.de
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Συνέντευξη του Νικόλα Δ. Πατέρα, Προέδρου και CEO της Contships Management Inc.
Στις 27 Ιουνίου, η ναυτιλιακή εταιρεία Hanwha Shipping, θυγατρική του νοτιοκορεατικού ομίλου Hanwha, προχώρησε σε μια σημαντική ανακοίνωση, που σηματοδοτεί την επέκταση της παρουσίας…
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Πτώση καταγράφουν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου, την Παρασκευή 4 Ιουλίου, στον απόηχο της δέσμευσης του Ιράν ότι θα τηρήσει τη Συνθήκη Μη Διάδοσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ