Dry
Σε σταθερά επίπεδα κινούνται γενικά οι ναύλοι στην αγορά των dry, σε σχέση με την περασμένη εβδομάδα. Οι ναύλοι στα πλοία κατηγορίας Capesize ανέρχονται σε $16.000/ημέρα για συμβόλαια ετήσιας και διετούς διάρκειας. Ωστόσο, συγκριτικά με τον περασμένο Αύγουστο οι ναύλοι διαγράφουν ανοδική πορεία. Ενδεικτικά, στις αρχές του Αυγούστου οι ναύλοι για συμβόλαια ετήσιας διάρκειας ανέρχονταν σε $13.500/ημέρα. Οι ναύλοι στα πλοία κατηγορίας Panamax αγγίζουν τα $12.500/ημέρα στα ετήσια συμβόλαια στα δρομολόγια του Ατλαντικού και τα $11.750/ημέρα στα δρομολόγια του Ειρηνικού Ωκεανού, αυξημένοι σε σχέση με τον περασμένο Αύγουστο, όπου καταγράφονταν ναύλοι ύψους $11.250/ημέρα και $10.250/ημέρα στα δρομολόγια Ατλαντικού και Ειρηνικού, αντίστοιχα. Αναφορικά με την spot αγορά, σε αυξημένα επίπεδα κινούνται οι ναύλοι για φορτία άνθρακα και σιτηρών.
Wet
Οι ναύλοι στα πλοία κατηγορίας VLCC ανήλθαν σε $29.000/ημέρα και σε $30.000/ημέρα για συμβόλαια διετούς και τριετούς διάρκειας, καταγράφοντας αύξηση συγκριτικά με τις προηγούμενες εβδομάδες, κατά τη διάρκεια των οποίων οι ναύλοι ανέρχονταν σε $27.500 και $29.500, αντίστοιχα. Σε ό,τι αφορά τα Suezmaxes, οι ναύλοι έχουν αγγίξει τα $20.000/ημέρα για διετή συμβόλαια και τα $23.500/ημέρα για τα τριετή συμβόλαια, αυξημένα σε σχέση με την περασμένη εβδομάδα ($19.250/ημέρα και $21.000/ημέρα, αντίστοιχα).