
Μετά το αποτέλεσμα του δημοψηφίσματος του Ηνωμένου Βασιλείου τον περσινό Ιούνιο, όπου η πρόταση για Brexit υπερψηφίστηκε, το North P & I Club και η θυγατρική του, Sunderland Marine, η οποία ειδικεύεται στην ασφάλιση αλιευτικών σκαφών, έχουν αναπτύξει διάφορα σχέδια έκτακτης ανάγκης με στόχο τη διασφάλιση της πρόσβασής τους στις αγορές της Ευρωζώνης, σε περίπτωση που το Ηνωμένο Βασίλειο βρεθεί εν τέλει εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, σε πρόσφατη συνάντηση των μελών του Διοικητικού Συμβουλίου του North P& I Club, αποφασίστηκε η ίδρυση μιας θυγατρικής ασφαλιστικής εταιρείας στην Ιρλανδία, η οποία θα αναλάβει τον τομέα των ασφαλίσεων στην Ε.Ε., με ισχύ από τις 20 Φεβρουαρίου 2019.
Στην ανακοίνωση του North P& I Club αναφέρονται οι λόγοι που ώθησαν τα μέλη του Δ.Σ. να στραφούν προς την επιλογή ίδρυσης θυγατρικής εταιρείας στο Δουβλίνο.
Οι λόγοι αφορούν το ρυθμιστικό, νομικό και φορολογικό πλαίσιο στην Ιρλανδία, το οποίο είναι παρόμοιο με αυτό του Ηνωμένου Βασιλείου και το ώριμο κανονιστικό σύστημα της Ιρλανδίας με ουσιαστική εμπειρία στην επιθεώρηση του συστήματος Solvency II, ενός νέου ενιαίου πλαισίου λειτουργίας και εποπτείας των ασφαλιστικών και αντασφαλιστικών επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στην Ευρωπαϊκή Ένωση.
Άλλοι λόγοι αφορούν την ευκολία μετακίνησης μεταξύ Δουβλίνου και Νιουκάστλ, όπου το Club έχει τα κεντρικά του γραφεία και η δυνατότητα να διεξάγονται οι ασφαλιστικές εργασίες του Club στα αγγλικά.
Περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με τη δομή και τις λειτουργίες της θυγατρικής εταιρείας του North P & I Club στο Δουβλίνο πρόκειται να ανακοινωθούν στο άμεσο μέλλον, κατά την φάση υλοποίησης του σχεδιασμού της νέας θυγατρικής του Club, που αναμένεται να ξεκινήσει το πρώτο τρίμηνο του 2018.
Φωτό: dublinport.ie
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η First Quantum Minerals Ltd. άρχισε να μεταφέρει εκ νέου αποθέματα χαλκού από το ορυχείο της στον Παναμά, 19 μήνες μετά το κλείσιμο της…
Την παραλαβή ενός νεότευκτου LNG carrier, που θα ναυλωθεί στον καταριανό κολοσσό QatarEnergy, ανακοίνωσε η Knutsen LNG France. To «MRAIKH», μεταφορικής ικανότητας 174.000 κ.μ.,…
Σε νέα εποχή εισέρχεται πλέον η γαλλική ναυτιλιακή εταιρεία Louis Dreyfus Armateurs (LDA). Σύμφωνα με ανακοίνωσή της, η οικογένεια Louis Dreyfus, μέτοχος της LDA,…
Μπλόκο στα μεγάλα κρουαζιερόπλοια στήνουν οι Κάννες, με το δημοτικό συμβούλιο του γαλλικού θερέτρου να λαμβάνει την απόφαση να απαγορεύσει από το επόμενο έτος…
Η Σαγκάη σημείωσε πρόσφατα μια σημαντική επιτυχία, ολοκληρώνοντας την πρώτη στον κόσμο μεταφορά υγρού CO₂ από πλοίο σε πλοίο. Η μεταφορά έλαβε χώρα στο…
Νέες απαιτήσεις με αποδέκτη τόσο τις αεροπορικές εταιρείες όσο και τους προμηθευτές jet fuel θα επιβάλλει η Τουρκία προκειμένου να ενισχυθεί η υιοθέτηση βιώσιμων…
Εν μέσω συθέμελων γεωπολιτικών και εμπορικών ανακατατάξεων, οι μεσοπρόθεσμες προοπτικές για τις αγορές πετρελαίου μοιάζουν θολές. Στο πλαίσιο αυτό, πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Gibson…
Στην ανακάλυψη ενός γιγαντιαίου κοιτάσματος πετρελαίου προέβη πρόσφατα o νορβηγικός κολοσσός Equinor. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, η Equinor ανακάλυψε ένα νέο κοίτασμα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ