
Μια ακόμα δυσοίωνη πρόγνωση έρχεται να επιβεβαιώσει το ήδη αρνητικό κλίμα για τη ναυλαγορά των wet. O Οίκος Drewry επιβεβαιώνει ότι οι ναύλοι στην αγορά των crude tankers αναμένεται να μειωθούν περαιτέρω το 2018 μετά την απότομη πτώση που έχουν ήδη καταγράψει κατά το τρέχον έτος.
Όπως προκύπτει από την τελευταία έκδοση «Tanker Forecaster», η οποία δημοσιεύεται από την Drewry, αν και η αύξηση της προσφοράς χωρητικότητας σε νέα δεξαμενόπλοια αναμένεται ότι θα βρίσκεται σε χαμηλά επίπεδα το 2018, η αύξηση της ζήτησης για πετρέλαιο θα είναι χαμηλή και περιορισμένης έκτασης.
Η αναμενόμενη επιβράδυνση στην αύξηση της παγκόσμιας ζήτησης πετρελαίου και η πιθανή μείωση στη διατήρηση αποθεμάτων πετρελαίου της Κίνας θα διατηρήσει σε μέτρια επίπεδα το εμπόριο αργού πετρελαίου το ερχόμενο έτος.
Η ανάπτυξη του στόλου των crude tankers πρόκειται να καταγράψει μείωση κατά 3,2% το 2018, μετά την αύξηση ύψους 6% ανά έτος που είχε καταγραφεί τα έτη 2016 και 2017. Ωστόσο, σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις οι αναλυτές επιμένουν ότι οι ναύλοι θα συνεχίζουν να ακολουθούν πτωτική πορεία το 2018.
Αναφορικά με τη μείωση των αποθεμάτων πετρελαίου στην Κίνα, όπως προκύπτει από στοιχεία του International Energy Agency, τα αποθέματα πετρελαίου της χώρας από το 2015 εκτιμώνται σε 520 εκατ. βαρέλια. Η απότομη πτώση των αποθεμάτων το τρίτο τρίμηνο του 2017 σε 0,5 εκατ. βαρέλια/ημέρα, σε σύγκριση με τα 1,2 εκατ. βαρέλια/ημέρα το δεύτερο τρίμηνο του τρέχοντος έτους αποτελεί ένδειξη ότι η Κίνα θα μειώσει τον αριθμό των αποθεμάτων της σε πετρέλαιο το ερχόμενο έτος, γεγονός που θα επηρεάσει σημαντικά τη ζήτηση για crude tankers.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Συνέντευξη του Νικόλα Δ. Πατέρα, Προέδρου και CEO της Contships Management Inc.
Στις 27 Ιουνίου, η ναυτιλιακή εταιρεία Hanwha Shipping, θυγατρική του νοτιοκορεατικού ομίλου Hanwha, προχώρησε σε μια σημαντική ανακοίνωση, που σηματοδοτεί την επέκταση της παρουσίας…
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Πτώση καταγράφουν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου, την Παρασκευή 4 Ιουλίου, στον απόηχο της δέσμευσης του Ιράν ότι θα τηρήσει τη Συνθήκη Μη Διάδοσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ