
Η Νότια Κορέα, ο δεύτερος μεγαλύτερος αγοραστής υγροποιημένου φυσικού αερίου στον κόσμο εισήγαγε τον περασμένο Σεπτέμβριο 2,37 εκατ. μετρικούς τόνους LNG, καταγράφοντας 6% αύξηση των εισαγωγών της σε LNG, σε σχέση με τον Σεπτέμβριο του 2016. Όπως προκύπτει από στοιχεία της κυβέρνησης της Νότιας Κορέας, ο βασικός προμηθευτής LNG στην χώρα για τον περασμένο μήνα ήταν η Αυστραλία και όχι το Κατάρ, το οποίο για χρόνια προμήθευε, κυρίως με φυσικό αέριο, τη Νότια Κορέα.
Οι εισαγωγές υγροποιημένου φυσικού αερίου στη Νότια Κορέα από την Αυστραλία αυξήθηκαν τον περασμένο Σεπτέμβριο κατά 175%, ενώ οι εισαγωγές από το Κατάρ σημείωσαν μείωση ύψους 43%, σε σχέση με τον Σεπτέμβριο του περασμένου έτους.
Ωστόσο, για την περίοδο Ιανουαρίου- Σεπτεμβρίου 2017, το Κατάρ αποτέλεσε τον βασικό προμηθευτή της Νότιας Κορέας με LNG, εισάγοντας στην χώρα 8,68 εκατ. τόνους, σε σύγκριση με τους 5,24 εκατ. τόνους LNG που εισήχθησαν από την Αυστραλία.
Οι υπόλοιπες εισαγωγές της Νότιας Κορέας με LNG για τον περασμένο Σεπτέμβριο προήλθαν από τη Ρωσία, το Ομάν, τη Μαλαισία, την Ινδονησία και τις ΗΠΑ.
Στο πλαίσιο της πολιτικής της Νότιας Κορέας να μειώσει την εξάρτησή της από τον άνθρακα και την πυρηνική ενέργεια, η χώρα έχει εστιάσει το ενδιαφέρον της στην χρήση υγροποιημένου φυσικού αερίου, γεγονός που θα οδηγήσει σε συνεχή αύξηση των εισαγωγών της σε LNG.
Η χώρα προωθεί επίσης την χρήση του LNG ως καύσιμο για τα πλοία, επιδιώκοντας να ναυπηγήσει το μεγαλύτερο πλοίο στον κόσμο που θα καταναλώνει ως καύσιμο υγροποιημένο φυσικό αέριο.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA/KOREA GAS CORPORATION
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε σήμερα στο ξενοδοχείο COLORS στην Αθήνα, το Πανεπιστήμιο Αιγαίου και το εργαστήριο Καινοτομίας και Διοίκησης Πληροφορίας (i4m Lab) παρουσίασαν…
Την οδύνη της για τις απώλειες ανθρώπινων ζωών μετά τις πρόσφατες επιθέσεις σε ελληνόκτητα πλοία στην Ερυθρά Θάλασσα εξέφρασε με δήλωσή της η πρόεδρος…
Το «φράγμα» των $4 τρισ. έσπασε πρόσφατα η κεφαλαιοποίηση του αμερικανικού τεχνολογικού κολοσσού Nvidia. Σύμφωνα με δημοσίευμα του Anadolu, την Τετάρτη 9 Ιουλίου η…
Ένα καταφύγιο για τα πλοία του σκιώδους στόλου και την παράνομη μεταφορά του ρωσικού πετρελαίου αποδεικνύεται το νηολόγιο του Βανουάτου. Είναι ενδεικτικό ότι, σύμφωνα…
Το Glyfada Greek Maritime Golf Event επιστρέφει δυναμικά, συνεχίζοντας την επιτυχημένη πορεία του ως κορυφαία διοργάνωση που ενώνει τη ναυτιλιακή κοινότητα με τον κόσμο…
Την έκδοση ομολόγου στο Euronext Oslo Børs από σήμερα ανακοίνωσε η Contships Logistics Corp. με επικεφαλής τον κ. Νικόλα Πατέρα. Το ομόλογο με επιτόκιο…
Τον τελευταίο καιρό, η ναυτιλία βρίσκεται αντιμέτωπη με έναν νέο και σοβαρό κίνδυνο, την εκδήλωση ανεξέλεγκτων πυρκαγιών σε ηλεκτρικά οχήματα κατά τη θαλάσσια μεταφορά…
O Παναμάς διεγράφη και επίσημα από τη «μαύρη» λίστα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, σύμφωνα με ανακοίνωση της Πρεσβείας του Παναμά στην Ελλάδα. Ειδικότερα, η χώρα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ