
Της Μαρίας Μπερτζελέτου, Ναυτιλιακής Αναλύτριας
Ο πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ απέρριψε τον περασμένο μήνα την πρόταση της Κίνας για τη μείωση της πλεονάζουσας παραγωγικής ικανότητας του χάλυβα, παρά το γεγονός ότι ορισμένοι από τους κορυφαίους συμβούλους του υποστήριξαν την πρόταση, ανέφεραν οι Financial Times, επικαλούμενοι ανθρώπους εξοικειωμένους με το θέμα.
Το Πεκίνο πρότεινε τη μείωση της πλεονάζουσας παραγωγικής ικανότητας του χάλυβα κατά 150 εκατομμύρια τόνους μέχρι το 2022 σε μια συμφωνία που απορρίφθηκε δύο φορές από τον πρόεδρο της Αμερικής και παρότρυνε τους συμβούλους να βρουν τρόπους επιβολής δασμών στις εισαγωγές από την Κίνα.
Η συμφωνία εγκρίθηκε από τον υπουργό Εμπορίου των Ηνωμένων Πολιτειών Wilbur Ross μία εβδομάδα πριν από την πραγματοποίηση υψηλού επιπέδου οικονομικού διαλόγου ανάμεσα στους αξιωματούχους των ΗΠΑ και της Κίνας, πρόσθεσαν οι Financial Times επικαλούμενοι έναν υπάλληλο των ΗΠΑ και ένα άλλο πρόσωπο εξοικειωμένο με το θέμα.
Η εκπρόσωπος του Λευκού Οίκου Natalie Strom αρνήθηκε να σχολιάσει τις «εικαζόμενες εσωτερικές συζητήσεις» μεταξύ του προέδρου και των μελών του υπουργικού συμβουλίου του, όταν επικοινώνησε μαζί της το διεθνές πρακτορείο ειδήσεων Reuters. Την περασμένη εβδομάδα, τα στελέχη της αμερικανικής βιομηχανίας χάλυβα απευθύνθηκαν στον Τραμπ για άμεσους περιορισμούς εισαγωγών σε επιστολή που είδε το Reuters, λέγοντας ότι η βιομηχανία υπέφερε από τις συνέπειες της αδράνειας της κυβέρνησης.
Οι συνολικές εισαγωγές χάλυβα τον Ιούλιο αυξήθηκαν κατά 22% από την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους, σύμφωνα με το αμερικανικό ινστιτούτο σιδήρου και χάλυβα. Πηγές αναφέρουν ότι η πίεση για το εμπόριο μεταξύ Κίνας και Ηνωμένων Πολιτειών φαίνεται πιθανό να αυξηθεί στο μέλλον και το Πεκίνο θα πρέπει να προετοιμαστεί. Τέλος αναφέρεται ότι θα ήταν συνετό η Κίνα να μην επικεντρωθεί υπερβολικά στις ενέργειες της διοίκησης του Τραμπ αλλά να αρχίσει να εκπονεί αντιπολιτευτικά μέτρα εναντίον των Ηνωμένων Πολιτειών, ώστε να κερδίσει ένα ανώτερο χέρι.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA/MARK CHINA OUT
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η δραστηριότητα στα διαλυτήρια της Τουρκίας είναι έντονη τους τελευταίους μήνες, και από αυτή δεν λείπουν επίμαχα περιστατικά. Σημειώνεται ότι πρόσφατα πυρκαγιά ξέσπασε σε…
Μια σημαντική επέκταση αναμένεται να πραγματοποιηθεί στο λιμάνι του Λονγκ Μπιτς, στο Λος Άντζελες. Ειδικότερα, η International Transportation Service (ITS) ξεκίνησε τη διαδικασία επέκτασης…
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται εκ νέου με μικρές απώλειες. Ειδικότερα, βάσει…
Το 18ο πακέτο κυρώσεων κατά της Ρωσίας ενέκρινε την Παρασκευή 18 Ιουλίου το Συμβούλιο Γενικών Υποθέσεων της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ), επιτυγχάνοντας ένα ισχυρό πλήγμα…
Καθώς εντείνονται οι εκκλήσεις της διεθνούς κοινότητας για την επιτάχυνση της αποανθρακοποίησης της ναυτιλιακής βιομηχανίας, το LNG κερδίζει διαρκώς έδαφος ως μεταβατικό καύσιμο για…
Η ναυπήγηση κρουαζιερόπλοιων φαίνεται πως βρίσκεται πλέον ψηλά στην ατζέντα της Μόσχας, καθώς τα ναυπηγεία της Ρωσίας εντείνουν τις προσπάθειές τους προς αυτή την…
To 7,72% των μετοχών της Genco Shipping & Trading απέκτησε η Diana Shipping σύμφωνα με filing της πρώτης στην αμερικανική επιτροπή κεφαλαιαγοράς. Η εταιρεία…
Την τελική έγκριση του 18ου πακέτου κυρώσεων κατά της Ρωσίας έδωσε το Συμβούλιο Γενικών Υποθέσεων σήμερα στις Βρυξέλλες. Το 18ο πακέτο κυρώσεων περιλαμβάνει νέα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ