
Επί εβδομάδες τώρα, οι φορτηγίδες του στόλου της Contargo αναγκάζονται να περιμένουν όλο και περισσότερο για εκφόρτωση και φόρτωση στους δύο σημαντικούς λιμένες της Ολλανδίας και του Βελγίου. Οι χρόνοι αναμονής 50 ωρών , που ενίοτε αγγίζουν και τις 120 ώρες, δυστυχώς δεν αποτελούν πλέον εξαίρεση, ειδικά για τα containers που προορίζονται προς την Ευρώπη. Οι φορτηγίδες της Contargo συνδέουν τη Βόρεια Θάλασσα με το Ρήνο και τα σημαντικά λιμάνια του Ευρωπαϊκού Βορρά με τις βιομηχανικές πρωτεύουσες και τα κέντρα διαμετακόμισης της Γερμανίας και της κεντρικής Ευρώπης.
Η Contargo ανακοίνωσε ήδη ότι θα μετακυλήσει ένα μέρος των δαπανών στους πελάτες της, δηλαδή στις ναυτιλιακές εταιρείες, forwaders και Shippers. Για το λόγο αυτό, από την Παρασκευή 14 Ιουλίου 2017 θα καταβάλλεται πρόσθετη επιβάρυνση- τέλος συμφόρησης ύψους 19,50 ευρώ ανά εμπορευματοκιβώτιο. Η πρόσθετη αυτή επιβάρυνση ισχύει ανεξάρτητα από την περιοχή ναυσιπλοΐας του Ρήνου για όλα τα φορτία και τους τερματικούς σταθμούς στους λιμένες της Αμβέρσας και του Ρότερνταμ μέχρι τις 31 Αυγούστου 2017.
Εάν η κατάσταση αυτή δεν έχει βελτιωθεί σημαντικά μέχρι τις 31/8, η προσαύξηση θα ισχύσει και πέραν της 31ης Αυγούστου 2017.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Εν μέσω ριζικών αλλαγών στο πεδίο των ανακυκλώσεων πλοίων, με την έναρξη της ισχύος της Σύμβασης του Χονγκ Κονγκ, ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η δραστηριότητα…
Σοβαρό ένοπλο επεισόδιο σημειώθηκε στη νότια Ερυθρά Θάλασσα, όταν ομάδα ενόπλων που επέβαινε σε μικρά σκάφη εξαπέλυσε, σύμφωνα με πληροφορίες, επίθεση σε υπό ελληνικό…
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ